piira

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen - 27 december 2012 09:47

Jusst nu sitter jag i sängen och spelar lite gitarr :) ska snart typ gå upp o äta frukost.... Haha oj vilket spännande inlägg detta blev då xD haha! Aja men idag hade jag iaf tänkt att teckna en serie till er :) för jag vet lixom inte vad jag ska göra x) haha aja, ni får gärna KOMENTERA om ni skulle vilja se något speciellt på bloggen idag :) som t.ex nån video, eller kanske bilder på något speciellt :)

Av Ellen - 26 december 2012 17:49

Jag är jätte nöjd med mina julklappar^^ hoppas ni oxå blev nöjda med det ni fick :) ni kan gärna skriva vad ni fick i kommentaren, det skulle vara väldigt kul att läsa vad ni fått :)

Ps.... Den lilla lådan bredvid min mobil är en låda med ett par jätte fina hörlurar dom fick tyvärr inte plats på bilden :/

Av Ellen - 25 december 2012 19:54

Förlåt för den jätte dåliga uppdateringen idag men det har var rätt skönt att ha en "blogg fri" dag idag ;) jag har hunnit göra så mycket annat idag t.ex ritat, spela Sims (som jag inte gjort på typ TUSEN ÅR!) och lekt med små syskonen :) här en en bild på ett rådjur som jag ritade nyss :)

Bilder på mina julklappar kommer imorron ;) <3

Av Ellen - 24 december 2012 21:01

Hoppas att ni haft VÄRLDENS BÄSTA jul idag<33 hoppas ni fått massa fina paket och en massa god jul mat, och såklart en VÄRLDSBÄST familj med nära och kära<33^^

Imorron kommer jag göra en video där jag ska visa mina fina saker jag fått i julklapp<33 puss o och kramar en jul taggad Ellen^^

Av Ellen - 24 december 2012 14:33

Av Ellen - 24 december 2012 08:13

VideoFyMe är både på Internet och en App ;) men jag brukar använda appen :)) Godjul på er<33

Av Ellen - 24 december 2012 07:45

Nu är det Jul :) ÄNTLIGEN!! :D
Hoppas ni får en jätte trevlig och härlig jul med familjen<3 puss på er^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards