piira

Alla inlägg under december 2012

Av Ellen - 20 december 2012 13:56

Nu ska vi snart gå upp på scen och sjunga (O.o) önska oss lycka till<3

Av Ellen - 20 december 2012 08:13

Håller jusst på att fixa klart mig in för skolan nu då :)
Och idag kommer alla föräldrar att komma och lyssna på oss Yippey :D jag kommer att sjunga med några Grymt bra andra i min skola och så blir det såklart andra som sjunger och spelar instrument och allt sånt ;) haha! Kommer bli jätte kul :))
Såklart så kommer jag ta en massa bilder till er oxå puss puss!


Ska du göra något speciellt idag?


Här är en bild som Johanna (Hofh) har ritat! Den är helt GRYMT COOL! Hennes blogg finns länkad i menyavdelningen om ni vill kolla in den<33

Av Ellen - 19 december 2012 19:35

Haha jag garvar ihjäl mig så mycket när jag kollar på den filmen xD
Haha och kolla vad jag tog för bilder på tven xD haha! OMG!

Av Ellen - 19 december 2012 18:43

Har du någon/några frågor om mina kompisar, bästisar och vad vi brukar göra? Skicka en kommentar så kommer jag svara på frågestunden senare :) FRÅGESTUNDEN SLUTAR IMORRON KLOCKAN 6 :) så Bomba mig med frågor xD puss

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards