piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 6 januari 2013 18:05

Här kommer en trailer på den filmen jag kollade på nyss :D den var JÄTTE BRA!!!!

http://youtu.be/kuMv9bDuoDA

Av Ellen - 5 januari 2013 18:58

Har ni märkt den? En ny DESIGNE PÅ BLOGGEN :D haha tycker den blev jätte rolig xD puss puss :**

Av Ellen - 5 januari 2013 15:14

Sitter i bilen nu på väg mot mormor :) där ska vi fika och kanske spela kort :D fast vi får se om jag årkar äta något för jag har så ont i magen jusst nu :/ men när jag kommer hem så ska ni få se vad överraskningen var som jag skrev om i ett annat inlägg :D men jag ska försöka uppdatera så mkt jag kan idag iallafall :)

Haha bjuder på en liten random bild på mig xD

Av Ellen - 4 januari 2013 21:20

Det är så skönt att få bara få sitta i soffan med familjen då o då :) och ja, nu är det fredag och bara 2 dagar kvar till skolan börjar igen, skönt! Och bara 10 dagar kvar tills man blir 13
()_()
(O.O)
(") (")
(") (") <--- haha vet inte varför xD

Iallafall... Imorron så kommer en liten hämlis :D så håll ögonen öppna :) jag hoppas iallafall att det kommer upp imorron ;) puss puss

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards