piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 4 januari 2013 17:33

Av Ellen - 4 januari 2013 14:47

Va nyss ute med lilla systern och lekte i snön :) eller is-snön... Haha men det var jätte kul iallafall :) vi har som en backe mellan vårt och våra grannars hus och den är helt istäckt!! Helt AWESOME! Ska lugnt gå ut straxt igen men först så ska jag ta det lite lugnt ;) här kommer lite randome bilder på mig och syrran när vi åker i backen och fjantar oss på tomten xD

Av Ellen - 4 januari 2013 10:02

Förlåt för den JÄTTE dåliga uppdateringen både igår och i förrgår men igår så hade jag och nellie SÅÅÅ HIMLA ROLIGT xD Haha vi spelade Just Dance 4 nästan HELA DAGEN igår! Haha! Har du spelat juste Dance 4? Skriv gärna i kommentaren och berätta hur du tyckte att det var! :)

Av Ellen - 3 januari 2013 13:42

Ska aldeles straxt gå till nellie :) jag uppdaterar mer senare ^^

Av Ellen - 2 januari 2013 17:31

(Äger inte den bilden)

Av Ellen - 1 januari 2013 19:18


det här är videoblogg 2 från maratonet! (uppe)♥  
 


denna är lite random xD
 

Av Ellen - 1 januari 2013 16:05

Jag har kommit på ett smeknamn till en kändis kan ni gissa vem? Smeknamnet är JD!
Skiv den ni tror att det är i kommentaren och så kanske du vinner ett inlägg med dig och din blogg :D (om du inte har en blogg så kan du bara skriva vem du tror att det är fast jag kan tyvärr inte länka dig då :/ )

Jag kommer välja ca 2-3 stycken som har svarat rätt och länkar dom i ett inlägg så GISSA PÅ :D

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards