piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 1 januari 2013 13:22

Jag har bestämt mig för att mitt nyårslöfte ska vara att jag ska sattsa HUR MYCKET SOM HÄLST på bloggen! Jag ska designa om den, skriva roliga och inspirerande inlägg och göra hur många galna och roliga videor som HÄLST! :D och så kommer det oxå komma upp hur många roliga och tokiga tävlingar :D hoppas ni tycker att 2013 kommer att bli lika roligt som jag tycker att det kommer bli ^^

Av Ellen - 1 januari 2013 01:58

Nu är det äntligen 2013!!!
Hur Nice är inte det?? Och tänk! Snart fyller jag år dessutom xD haha! Det här är kläderna jag hade idag :D

Tröjan är från H&M (fick den i julas) för er som undrar^^ bilder och video kommer upp imorron :D (från idag)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards