piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 20 januari 2013 17:41

Hade lite tråkigt så jag tänkte uppdatera lite :D haha! Jusst nu sitter jag och spelar gitarr och... Ja... Har tråkigt helt enkelt xD haha! Så snälla ställ massa frågor till mig (har ett inlägg lite under som är en frågestund) snäääälla :D haha! Nä men ni måste inte ;) förlåt för detta JÖTTE dåliga inlägg, men , ja, haha! Ses xD

Av Ellen - 20 januari 2013 17:07

^^

Av Ellen - 19 januari 2013 21:14

Av Ellen - 19 januari 2013 17:24

Några har frågat vrf jag sitter i badrummet när jag sjunger för er :)

Jo, såhär är det :)
1. Bra ljus nu när det är så mörkt ;)
2. För då låter det bättre, asså annars skulle ni inte höra ett dugg av vad jag spelade! D:
3. Det är sköna mattor på min toalett xD dom är mjuka! x)

(Haha det var min stora syster Sofie som lärde mig att sitta i badrummet när man ska spela in nått med gitarr xD)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards