piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 15 januari 2013 17:19

     



Lyckat till     
 

Av Ellen - 14 januari 2013 21:28

Jo jag hade tänkt att fixa inlägget där jag visar mina presenter imorron eftersom jag vill ju inte hålla på med en massa bloggande nu när jag fyller år ;) Fast jag kände att jag var tvungen att göra något iallafall xD jag har iallafall haft en JÄTTE bra födelsedag^^ jag blev först väckt av sång och presenter, sen åkte jag till skolan och hade en helt UNDERBAR och rolig dag ^^ och så åkte vi sedan hem och åt glass och tacos :D och så fick jag en till UNDERBART FIN present ^^ älskar den!! Ni ska få se den imorron, men jag avslöjar inte nu ;) haha! JUSSTE!! Jag har en fråga till er :) jag har funderat länge på att göra en ny header, skulle ni tycka det var kul? :D jag tycker att jag behöver en liten förändring i bloggen, och så kändes den lite "barnslig" xD haha fast sån är ju jag så varför skulle inte headern vara lite barnslig? xD haha! Nä men jag tänkte göra en lite "proffsigare" header haha! Men jag ville bara höra om ni tycker att det skulle vara kul? :) hoppas iallafall att ni haft en lika bra och rolig dag som jag ;)

HAHAA den här är så lik mig xD
Måste kolla minst varannan minut och se om dörren är låst xD haha!! (Jag vet att bilden är av skuren på ena sidan men jag tror ni förstår vad det ska stå ;D

Av Ellen - 14 januari 2013 07:42

Nu är man 13!!! :D haha!! Kommer visa mina presenter senare ikväll^^ puss puss på er från en nybliven 13 åring xD

Av Ellen - 13 januari 2013 19:46

Det är kul med att fylla år :D haha man får så fina presenter xD haha! Ja, undrar vad man får imorron då av familjen när man egentligen fyller år ;) haha!

Av Ellen - 13 januari 2013 19:06

Har fått ett gäng frågor ;)


1. Vilken är din favolåt? Vet inte riktigt vilken som är min favolåt ;) har många! :D


2. Vilket är sitt favo djur? Mina ABSOLUTA favodjur är nog pandor och grisar :D (och marsvin såklart^^)


3. Vad är ditt bästa barndoms minne? Haha! Kommer inte ihåg så många men några av dom roligaste var nog... Varje gång som jag kollade på min stora syster och hennes kompis Hedda när som spelade gitarr :D har ALLTID sett upp till min Sofie ^^ Älskarrey syrran <33 och såklart när jag träffade nellie och klara mina bästisar :D


4. Om du var på en öde ö och du fick välja 3 saker att ta med dig, vad skulle det vara då? Jag skulle nog ta med mig min familj xD haha om man får det! Aja nä om man inte fick det skulle jag nog ta med mig... En kniv/machete, äldstål och... En mobil att ringa med, och i värsta fall spela på xD haha!!

5. Om du fick ändra något i världen vad skulle det vara? Huuuum... Haha svårt xD man vill ju säga något snällt och osjälviskt som att ingen ska svälta eller att det skulle vara fred på jorden (det är såklart jag vill) men om jag ska ändra mitt liv och det som händer runt mig så... Skulle jag vilja träffa alla mina kära släktingar som dött ^^ Saknar dom så himmla mycket!! ;( skulle vilja träffa farmor, Karin min moster, morfar, alla mina döda marsvin t.ex pipen och så skulle jag vilja träffa farfar som jag aldrig fick chansen att träffa ;( Saknar er alla SJUKT MYCKET :(( hoppas jag träffar er om det finns ett liv efter döden :( man kan ju alltid hoppas :) ÅÅÅH NÄÄ GUD NU FÅR JAG ÄRLIGT SLUTA ;( börjar få tårar i ögonen!! Aa men iallafall, det är vad jag skulle vilja ändra på! Att jag ska få träffa mina släktingar som gått bort :( skulle vilja att ALLA ska få träffa sina släktingar som dött nån dag ;(


Aa det var iallafall alla frågor :) hoppas ni har det bra nu :3 Älskar Alla mina söta vänner och familj som stöttar mig i alla lägen :D STORA KRAMAR TILL ER <33

Av Ellen - 13 januari 2013 17:23

Haha nu har vi kört LAZERDOOON !! :D haha!!! OMG!!! Va där med några av dom BÄSTA!! Isak (kusinen) Nellie (bästis) Emma (SKÖÖÖN KOMPIS) Mathilda (kompis sedan dagis) och små syskonen Alice och Ivar xD HAHAHA!!! OMG va kul vi hade!!! Ni som aldrig kört lazerdoon förut... GÅ OCH GÖR DET!! Det e JÄTTE KUL XD HAHAHAHAHAHAH!!

Haha här är en bild på mig, Emma och Nellie när vi hade våra coola västar på oss xD haha mobba inte min fula min xD HAHAHA!!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards