piira

Alla inlägg under januari 2013

Av Ellen - 13 januari 2013 13:43

Imorron är ju min FÖDELSEDAG :D så idag ska jag ha en liten fest med fika och LAZERDOOON :D

Av Ellen - 13 januari 2013 11:14

Jag ska ha kvar tävlingarna :D fast nu ska jag ha lite tålamod ;) haha tog ju lixom bort den på första dan xD haha! Tack finaste stora syster som övertalade mig ;) Älskarrey <33 så jag tänkte lägga upp tävlingen igen fast jag gör det på tisdag ;) hoppas ni ställer upp^^

Haha denna är så sann xD

Av Ellen - 12 januari 2013 22:16

Jo jag hade ju ett inlägg som var en tävling, men ingen värkande visa intresse så... Ja :/ jag tog bort den helt enkelt! Tråkigt när man gör något som tagit rätt lång tid och sen måste man kasta bort det. :( lite synd! Och nu har jag börjat undra.... Vill ni äns ha några tävlingar? Jag hade tänkt att det var lite kul med att ni skulle få några små tävlingar då och då, men när jag väl lägger upp det... Då vill ingen vara med! :( känns så onödigt att jag ska lägga en massa tid på tävlingar om inte någon ställer upp! ;( så nu har jag en fråga till er, Vill ni ha tävlingar? Vill ni? För om ni vill så VISST! Men det värkar som att ni bara struntar i mina tävlingar som jag lagt massa tid på att göra :( så snälla, ge en kommentar där ni skriver om ni vill att jag lägger ut några tävlingar då och då eller om jag inte ska det!

Här får ni en bild på mig (från idag) när jag provar en av Keelas GRYMT coola frisyrer ;) www.werun.se/keela haha ska försöka öva på att göra den frisyren xP

Av Ellen - 11 januari 2013 23:03

Förlåt för mitt JÄTTE dåliga uppdaterande idag, men man måste ju bara få leva lite då och då ;) tillexempel så har jag hunnit med SJUKT mycket grejer idag! Jag har VRÅL STÄDAT mitt rum för ALLT låg i en enda stor hög på golvet för att mamma och pappa fixade något, jag har hunnit Slappa (skönt att få göra det lite då och då) och så har jag Faktiskt planerat överraskningen som kommer imorron :D hoppas ni kan förlåta mitt usla bloggande idag! Ska bättra mig imorron^^

Haha! Har hittat en sida FULL med roliga små bilder^^ länk till sidan ---> http://chibird.tumblr.com/
Och jag tycket att denna passade ganska bra nu ;)

Av Ellen - 10 januari 2013 21:33

Jo på lördag så tänkte jag fixa en aldeles Speciell sak här på bloggen och jag hoppas att ni kommer tycka det blir kul :D jag HOPPAS att ni gillar det i allafall ;) jag tycker det kommer bli jätte kul iallafall xD haha!


Haha denna är så grymt lik mig! Haha xD

Av Ellen - 10 januari 2013 14:16

(Äger inte den bilden)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards