piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 21 februari 2013 22:53

Asså jag har så GRYMT MYCKET ATT GÖRA denna vecka och två veckor frammåt!! D: är så sjukt stressad!!! Stressad, stressad, stressad, stressad, stressad, stressad, stressad, STRESSAD!!!
Asså jag har prov imorron om dom fem världsreligionerna, ska göra scen bakgrunder till en musikal som ska visas upp om två veckor och bakgrunderna ska va klara på måndag, har matte läxa, måste öva repliker så att jag kan dom tills på måndag, jag har no prov vecka 11 och massa, massa mer!! D: sjukt jobbigt men det kommer bli skönt i slutändan när allt är klart ^^ haha! Måste sluta och börja plugga inför so provet imorron! God natt!

(Bild från i somras på mina småsyskon, Älskar er<33)

Av Ellen - 21 februari 2013 09:25

Hej Amanda här jag har tagit Ellens mobil HAHAHA :)

Av Ellen - 19 februari 2013 08:07

Skriv HUR många frågor ni vill så kommer jag svara på dom snart^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards