piira

Alla inlägg under februari 2013

Av Ellen - 17 februari 2013 21:39

Haha! xD igår natt så drömde jag typ sjukaste och roligaste drömmen på länge xD!! HAAHAA!! Jag drömde att jag färgade mitt hår knall blått (och då menar jag verkligen KNALL BLÅTT) xD fatta va coolt!! Och det mest roliga var att när jag vaknade så kände jag någon slags.... Vet inte typ... Längtan eller känsla av att jag ville färga mitt hår till nån kul färg xD haha!! Tänk er mig i typ ill rosa eller ill blått hår xD fast jag vet inte ;) kanske ska färga mitt hår till nått sånt ;) haha! Skoja bara ;) fast man vet ju aldrig :D

Här kommer lite inspiration på lite "roliga" hår^^

Av Ellen - 16 februari 2013 15:49

(Bild från www.werun.se/viras )
Av Ellen - 15 februari 2013 21:34

Fix-it felix jr och wreck-it Ralph är två SJUKT kul spel till iPad och iphone m.m (vet inte om det finns till android) iallafall :) spelen är dom spel som finns i filmen "röjar Ralf" spelen är väl arbetade, roligt designade och helt enkelt HELT FANTASTISKT ROLIGA :D det första spelat " fix-it felix jr" är gratis och innehåller bara det första spelet! Spelet "Wreck-it Ralph har både röjar Ralf spelet, Ett gulligt socker spel, "Hero's duty" och "Turbotime" :) spelet kostar 7 kr men det är Faktist HELT VÄRT DET^^haha!! Jag har blivit HELT BEROENDE av spelen och ville därför tipsa om dom^^ tack o hej leverpastej xD haha!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards