piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 4 mars 2013 17:49


---> http://youtu.be/5pk04qSVw3o <---

Av Ellen - 4 mars 2013 15:48

Bild från WeHeartit

:)

Av Ellen - 4 mars 2013 15:09

Av Ellen - 3 mars 2013 18:18

MWIHIHIHIIIII!! Haha! Nä men jag har nyss köpt en milkshake!! Haha! Och den är pv tills jag druckit upp honom xD ;) haha!! Nä men den är jätte god<33 nu är jag påväg hem från kollo återträffen och tyvärr så hann jag inte ta några bilder men jag ska länka en video som en kille från kollot klippt ihop i somras när vi va på kollot + vår kollo låt ;) haha!! Aja ses<3

Av Ellen - 3 mars 2013 10:51

Haha!! Nä men jag och syrran är påväg mot Kolmården jusst nu för att gå på kollo återträff ;) vi va på ett musik kollo i somras och då är det återträff idag xD haha!! Ska bli jätte kul och jag ska försöka ta massa kort och göra några inlägg oxå xD haha! Aja hörs lite senare idag då ;)

Syrrans blogg --> www.iccie.bloggplatsen.se

Av Ellen - 2 mars 2013 11:51

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 1 mars 2013 18:38

Massa snacks och massa film :) haha!! Hörs imorron när jag har tid att blogga mer xD haha! Nu så ska jag nya med syskonen ;) ses

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards