piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 26 mars 2013 18:50

 


(bild källa google)   

Av Ellen - 26 mars 2013 07:41

Håller på och skriver ett "argumenterande tal" som jag måste göra klart idag ;) jag ska bara skriva om det och sen är det skolan som gäller :)

Av Ellen - 24 mars 2013 15:01

Har nyss gjort en påsk-godis önskelista :D det brukar vi alltid göra i våran familj ^^ där man skriver vad man vill ha i sitt påsk ägg ;)

Brukar ni göra påsk-godis önskelistor? :3

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards