piira

Alla inlägg under mars 2013

Av Ellen - 20 mars 2013 19:03

Idag var bästa dagen på länge :D förs så var jag på den hemliga saken i skolan ;) (vet fortfarande inte om man får berätta något) och sen så hade jag teater/sketch planerande HELA dagen idag ^^ det var så grymt kul :D asså, jag går ju i en kultur inriktad skola och då så fick man välja bland massa saker man ville inrikta sig i ;) och då valde jag teater ^^ haha!! Det var så grymt kul xD allt kommer att filmas senare när vi gör sketcherna ;) så jag kanske kommer att länka till videosarna senare (när dom kommer upp asså) :D och sen hade jag jätte kul på Badmintonen :3 Helt enkelt en bra dag^^ haha<33

Av Ellen - 20 mars 2013 08:36

Okej xD haha! Vet inte om det är så hemligt men jag vet interim jag får berätta något om det ;) haha! Så... Ja... Jusst nu får det vara hemligt ;)

vad ska ni göra idag?

Av Ellen - 20 mars 2013 07:31

Bild tagen från www.werun.se/moa

Av Ellen - 19 mars 2013 21:51

Vet inte om ni märkt det men jag har gjort en ny "omröstning" ;D den förra handlade om hur ofta ni kollade in bloggen ;) nu frågar jag om hur ni mår helt enkelt^^ jag kände att jag iallafall ÄLSKAR när någon frågar om hur jag mår! Då känns det som att någon VÄRKLIGEN bryr sig ;) så jag tänkte fråga er ^^ Hur mår ni? Svara gärna det i omröstningen i menyavdelningen. :)

Av Ellen - 19 mars 2013 18:32

 



den låten borde ni lyssna på   den är så bra!! Tycker jag iallafall   haha♥ vet fortfarande inte hur man lägger in yt-videos i inläggen så ni får söka på den låten sjäva xD Svalkar vinden av den svenska björnstammen

    

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards