piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 27 april 2013 16:15

Hur Måns då? ;D

Det har vart en så härlig och chillig morgon idag! Skönt^^ och nu kollar jag och lillebrorsan på Hercules :D asså GUD jag bara älskar Disney! Nu är jag helt ärlig, jag tror Faktist att jag inte, inte gråtit till någon tecknad diskey film<3 dom är så grymt bra :D

Vilken är din favorit Disney film? :)

<33

Av Ellen - 26 april 2013 19:24

http://youtu.be/qX9FSZJu448

Av Ellen - 24 april 2013 21:13

(Okej Fobi är väll kanske att överdriva...)
Är det bara jag som värkligen INTE gillar bananer?? Det känns som det iallafall D: Asså jag får nästan rysningar när jag ser bananer D; bara lukten av dom gör ärlig talat att jag får kväljningar och det känns som att jag ska spy ;( det är grymt jobbigt! Som t.ex en gång när jag satt på bussen hem ifrån skolan, då kände jag en banan lukt och såg en kvinna äta en banan några säten framför mig! Jag mådde så illa av det så jag nästan var tvungen att gå av bussen för att jag trodde att jag skulle spy D: men det var bara cirka tre stationer kvar så jag fick stå ut! DET VAR GRYMT JOBBIGT OCH OBEHAGLIGT! Det är rätt trist egentligen, För jag tycker bananer ser så roliga ut ^^ haha! Men att äta en banan eller känna lukten av dom, NEJ NEJ NEJ!! USH! Ibland känns det som att jag är den ÄNDA i universum som VÄRKLIGEN inte gillar bananer. Typ alla mina kompisar gillar bananer, min familj gillar bananer men inte lilla jag!! Så är du EN av dom som AVSKYR bananer, skriv gärna en kommentar så kan vi ändra på detta, TILLSAMMANS!! Och så kan vi "utstötta" starta en klubb där vi dricker te och pratar om hur mycket vi inte gillar bananer, det låter väll trevligt ;D haha! Driver bara! Men ärligt bananer är något av det värsta jag vet! PUNGT SLUT!

See you lager aligator ;D

Av Ellen - 24 april 2013 18:17

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 23 april 2013 21:30

Den här serien borde ALLA se xD haha!! OMG! Den är så sjukt random och galen så man kan inte få nog :D haha!! Det handlar om två bästa vänner som heter finn (människa) och Jake (hund) och dom är med om massa äventyr! Här är introt :) dock så är den spegelvänd xD haha! --> http://youtu.be/L_KUhyi4WiY

Serien går på cartoon network om ni inte sett den ^^

Av Ellen - 23 april 2013 12:27

Idag har vi nationella prov D: vi har redan skrivit ett tidigare idag och nu är det ca två stycken klar ;) önska mig lycka till :)

Av Ellen - 22 april 2013 21:36

ÄNTLIGEN :D det var så sjukt länge sedan som drawsomething var populärt men nu värkar (iallafall i min klass) det bli populärt igen fast då med "RitaGissa" som är nästan likadant. Dock tycker jag att Dravsomething bar lite roligare eftersom man kunde köpa fler färger med poängen som man samlat ihop men här så måste man betala 15 kronor för att få alla färger! Dumt :P men det är kul iallafall ;)

Av Ellen - 22 april 2013 21:11

Hola!
Idag var bästa och roligaste idrotten på LÄNGE!!! :D vi hade konditions test så vi skulle springa 3,5 km på så snabb tid som möjligt, och jag sprang på 15,42 minuter :D jag blev rätt nöjd med mitt resultat :) asså Gud! Jag bara ÄLSKAR att springa och anstränga mig ^^ jag brukar alltid göra som små checka av listor i mitt huvud som jag ska klara innan jag är nöjd :) och denna gången var det att aldrig stanna/gå utan att bara springa och jogga och sedan komma på en tid snabbare än 16 minuter, och jag klarade det :D då känns det som en belöning eller "medalj" och så blir man glad resten av dagen sen ^^ härlig känsla :)


Sen körde vi brännboll och efter idrotten så hade jag badminton :D så det blev en väldigt ansträngande men rolig och härlig dag idag ^^


Just nu sitter jag och gör läxor jag lyssnar på musik<3
Och förlåt att att jag inte hunnit blogga så mycket idag med det beror helt enkelt på att jag inte haft tid eftersom jag har två bloggar att sköta om nu när vi gör en blogg i skolan om sexualkunskap, könsroller och genus, så det är lite mycket att göra men INGET ska få hålla mig borta från bloggandet! Inte äns en till blogg :)


Vad har ni gjort idag?

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards