piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 22 april 2013 07:55

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 21 april 2013 20:51

Vi har städat hemma idag och då hittade min lillasyster en SJUKT SÖT hello Kitty borste i sitt rum och gav till mig :D DEN ÄR SÅ SJUKT GULLIG <33 jag som älskar hello kitty och tycker hon är sjukt söt ^^ dock är den rätt så liten, men jag kommer använda den lika mycket iallafall ;D

Hörs amigos! ;) och sov gott!

Av Ellen - 21 april 2013 18:24

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 21 april 2013 15:00

ASSÅ GUUUD :D VÄDRET ASSÅ!!!?

Så grymt skönt väder det är idag!
Jag skulle kunna vara utomhus hela dagen bara för att jag kan ^^
Och idag satt jag och klara upp hennes studsmatta så sjukt kul :D

Vad gör ni idag?


Av Ellen - 20 april 2013 22:22

Har haft typ VÄRLRDENS SKÖNASTE OCH ROLIGASTE KVÄLL PÅ LÄNGE IDAG :D vi har gjort pizza, ätit b&j, kollat på The Amazing Spider-Man och skrattat hur mycket som hälst ^^ men nu ska vi sova ^^ ska bli så grymt skönt för klaras föräldrar har en VATTEN SÄNG :D DEN ÄR SÅÅ MYSIG!
Natti Natti från mig, klara, klarar hund Teckla och Klaras systers hamster ;D haha! Godnatt

Av Ellen - 20 april 2013 13:36

Idag e jag med klara :D Yippey!
Vi försöker fixa hennes nya blogg ;) hon har nyss bytt till blogg.se istället för bloggplatsen (som jag har nu) men vi vet inte hur man lägger in headers än xD haha!! Så, ja, vi får se helt enkelt hur det går :)
Vi var ute med Tekla för en stund sen med min lillebror ;) det var kul ;)
Men nu måste jag sluta :)

See yaaaah :3

Av Ellen - 19 april 2013 16:47

Idag gick vi på bio med skolan :D sjukt skönt med bio på en fredag ;) dessutom slutade vi tidigare ^^ HUR AWESOME?? :D iallafall! Filmen handlade om två familjer som skulle åka till Thailand men flyget kraschade och familjernas barn hamnade på en öde ö själva. Filmen var både rolig och spännande filmen får 3 stjärnor ;)

Jag vet facktist inte vad filmen hette xD HAHAHA!

Av Ellen - 19 april 2013 16:31

Bilder från WeHeartIt

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards