piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 10 april 2013 21:03

Asså GUUUD! Jag har så grymt mycket att göra i skolan just nu!
1) jag har nationella prov i biologi imorron
2) jag gör en blogg i skolan som ska handla om puberteten och sexualkunskap D: så då gör jag 2 bloggar :P
3) jag har engelska läxa med ca 20 glosor

Visst! Det kanske är sjukt lite! Men allt är lixom på samma gång D: men jag ska försöka blogga så mycket jag hinner <3

Av Ellen - 8 april 2013 23:16

Är det bara jag som tycker att blått hår är sååååå snyggt!!! *-*


Epicfaiil/Moa har haft det och det var så sjukt snyggt!! Har tyckt att blått går är SÅÅ snyggt jätte länge nu^^ och jag vill ha det 8D men jag vet inte om jag vågar :(
Varför vågar du inte??


1. Jag har aldrig färgat håret förut och vet inte riktigt hur jag ska "göra det"
2. Känns lite som att många kommer att tycka det är konstigt o.o
3. Vet inte om det skulle passa mig :(


Vad tycker ni?? Jag kanske bara ska färga mitt under hår i den färgen och se vad jag tycker :) haha ^^ vi får se vad jag gör ^^ (kanske inte blir något alls... Men jag vill ^^


(Moa's blogg --> www.werun.se/Moa )

Av Ellen - 8 april 2013 22:35

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 8 april 2013 22:34

Vad tror ni har ändrats från fösta bilden till den andra?? Skriv gärna en kommentar till svaret du kom fram till ^^

Av Ellen - 8 april 2013 19:10

Jag har fortfarande hittat min kreativitet :( känns så trist! D: så nu sk jag försöka få tillbaka kreativiteten igen :) vad brukar ni göra för att få er kreativa? Snälla hjälp mig och bomba med idéer så att jag kan komma på "banan" igen <3

Av Ellen - 7 april 2013 16:57

Jusst nu bakar vi bullar och då blev det mandelmassa kvar! *-* LYCKAAAA!! :D mandelmassa är såååå gott!! Fast inte så värst nyttigt tror jag... Hehe... Men spela roll :P men nu till något HEEELT annat.... AV ÄR DET MED VÄDRET?? fört imorse var det jätte soligt sen började det snöa lite lätt, sen slutade det och sen kom världens snöstorm och nu är det soligt igen! Skumt....

Men innan jag slutar detta inlägg så måste jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat så mycket... Men det beror helt enkelt på att jag dels inte orkat och dels att det inte hänt någonting alls!! :( så sjukt trist! Men hoppas att jag får massa idéer senast imorgon igen ^^ puss på er^^

Av Ellen - 7 april 2013 10:52

(Bild från WeHeartIt)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards