piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 4 april 2013 15:27

Hallå hörrni :)

Hur mår ni idag då? :D jag mår iallafall toppen ^^ klara och Nellie har nyss gått hem till sig och jag sitter framför tv:en och kände att jag behövde uppdatera mig lite ;) haha!! Okej detta blev ett sånt här inlägg där man inte har något att skriva men känner sig lite tvingad att skriva något för att man vart dålig på att blogga ;) haha! Så därför ska jag bjuda på lite bilder från idag :D

Av Ellen - 4 april 2013 12:30

HejHej alla Ellens bloggläsare!!
Nellie häääääääär! Nu är jag med ellen och klara och vi har inget att göra.
Kolla min blogg ellen tycker den är bäst!
www.nelliesss.bloggplatsen.se

Och ellen tycker att ni kan kolla in den varje dag! :) kram! //Nellie

Av Ellen - 3 april 2013 17:10

Haha känns som jag laddat upp rätt mycket bilder idag xD haha!! Men vi har haft så kul!!! Och det är ju så grymt soligt idag!!! Vi har nästan vart ute hela dagen idag ^^ så skönt<3 Jag och klara har även lagt upp några videos under dagen (min videofyme kanal --> http://www.videofy.me/8k3wpp9l ) som jag hoppas ni kommer tycka är rätt så roliga iallafall ;) haha! Får se om jag får upp någon video på bloggen nån gång :P får ta och fråga bloggplatsen om hjälp! ;) Aja ses :)

Av Ellen - 3 april 2013 13:46

Haha!! Hej amigoooos!!

Jag och klara har köpt marsmrllows :D så vi har gjort CHUBBY BUNNYYYY CALLENCH!! :D kan dock fortfarande inte ladda upp videos på bloggen (jag jobbar på att det ska funka...) så kolla gärna in min videofyme "kanal" (heter EllenRberg där) där jag lägger upp alla mina videos :D hoppas ni följer mig^^ puss på er<3

Av Ellen - 3 april 2013 13:21

Av Ellen - 2 april 2013 16:01

Haha! Massa bilder blev det :D vi hade iallafall jätte kul xD vi spelade lite fotboll, gungade åkte rutschkana, klappade en jätte söt katt<3 och massa mer xD så kul!! Haha och jag fastnade nästan i en bebis gunga xD haha!! :D

Av Ellen - 2 april 2013 14:26

Ska straxt ut på promenad med småsyskonen :) få se vad vi hittar på ^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards