piira

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 16 maj 2013 21:30

Heej :)
Har inte kunnat blogga så mycket idag på grund av att jag behövt göra klart vissa saker med skolan som t.ex inlägg till min "skolblogg", läsa en bok till svenskan och kolla igenom en musik läxa som vi ska göra klart nästa vecka. Men nu ska jag snart gå och lägga mig. Är grymt trött idag! Men jag kände att jag behövde uppdatera lite innan jag gick och la mig :D Godnatt ^^

Av Ellen - 16 maj 2013 09:10

Igår satt jag och kollade på roliga katt bilder xD och det här var några av mina favoriter som jag skrev lite text till xD

(Jag äger inte bilderna som finns med i bilden)

Av Ellen - 15 maj 2013 16:51

TJEÄNA :)
Sitter just nu på mitt rum och spelar gittar och lyssnar på jessie j :) jag kände att min uppdatering vart... Sådär... Dom senaste dagarna. Jag har vart trött, haft ont i huvudet, mycket i skolan och helt enkelt inte orkat uppdatera speciellt mycket. Det känns som att min bloggpepp vart helt borta denna veckan :( det är lite tråkigt eftersom jag älskar att blogga och jag älskar alla mina läsare, ni är toppen :D Kärlek till er^^ men jag ska försöka hitta tillbaka igen :) såhär kan vi ju inte ha det ;)
Och för att det ska gå lite lättare så skriv gärna vad ni vill se i bloggen denna veckan så kanske det blir lite lättare för mig ^^ tack i förväg :)

Vad gör ni för att få inspiration?

(Gammalt foto)

Av Ellen - 14 maj 2013 10:36

Heej :)
Som ni kanske såg på rubriken så mår jag bättre idag :) har dock lite ont i huvudet fortfarande men annars är det bra :) jag hade Faktiskt inget viktigt att skriva än det... Hehe... ;)

Vad hur mår ni idag?

Av Ellen - 13 maj 2013 17:39

Hej allihopa.
Jag har nyss kommit hem från Badmintonen och har nu värsta huvudvärken :( så jag kanske inte uppdaterar något ner idag.... Vi får se.
Och eftersom att jag varken orkar eller är speciellt fräsch just nu så fick det bli en gammal bild istället. Det är på mig och min kompis love När vi burrade upp våra hår och satte på oss 3D glasögon :D det var jätte kul :)
Men ses då och sköt om er så uppdaterar jag när jag mår bättre...

Av Ellen - 12 maj 2013 15:33

Heej :D hur mår ni?? :) jag mår iallafall toppen :)

Nyss så var jag ute med mina marsvin på gräsmattan så att dom fick äta lite gräs medans jag solade lite :) härligt! Nu sitter jag på mitt rum och gör läxor och lyssnar på musik :D jag var med klara förut och vi åkte ner till en strand i närheten med mina små syskon och så doppade vi fötterna i vattnet! Det var grymt kallt men man vande sig efter ett tag ;)
Nä nu måste jag fortsätta med läxorna och sedan städa rummet!

Vad gör ni idag? :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards