piira

Alla inlägg under maj 2013

Av Ellen - 7 maj 2013 07:08

(Bild från WeHeartIt. Jag äger inte bilden)

Av Ellen - 6 maj 2013 21:15

Henric är alltså en komps ifrån skolan :)

Av Ellen - 5 maj 2013 18:43

Älskarrey nellie<3 kolla Nellies blogg :D ---> www.Nellies.horseworld.se

Av Ellen - 5 maj 2013 13:02

Heej!

Nu är jag med Nellie och är lite crazy :)
Vi sitter och redigerar en video som såsmåningom om kommer komma upp på Nellies VideoFyMe (där heter hon Nellies kolla?) och förlåt för att jag uppdaterade så dåligt igår men ibland har man inte tid helt enkelt ;) nu måste jag sluta ses :D

Av Ellen - 3 maj 2013 18:37

Hejsan fina läsisar :D
Jag tänkte dra ihop med en liten frågestund här på bloggen, så ÖS NER MED FRÅGOR om t.ex hobbys, vänner, sjukaste händelser m.m :) använd eran GRYMT härliga fantasi som jag vet att ni har :) ha det bra!

Av Ellen - 2 maj 2013 22:33

Vad skön dag det vart idag :D lite blåsigt kanske men GRYMT rolig^^ jag har haft ett so nationella prov (fast det var kanske inte världens roligaste) sen hade vi spanska och det var rätt kul :) sen åkte jag hem och tog det lugnt och klockan 6 drog jag och Nicol till rockville och hängde :D Rockville var LUGNT det roligaste på dagen ^^ vi bara satt där med varsin gitarr och chillade, sedan gick Nicol hem och jag stannade kvar och umgicks med dom andra som var där och åt popcorn och ostbågar :D Sjukt Nice :)) och för er som inte vet vad rockville är så är det ett så grymt mysigt och roligt ställe där man kan vara om man har lust :) det ända du behöver är ett musik intresse :) dom som jobbar där kan hjälpa dig att skriva låtar, hjälpa dig med t.ex musik-läxor eller lära dig spela något ackord på t.ex piano eller gitarr. Alla där är jätte trevliga och om du gjort en egen låt är det bara att spela in den i någon av deras studios :D (deras hemsida) ---> www.rockville.nu <---

Hörs imorron :)

Av Ellen - 1 maj 2013 20:00

Härligt när vädret är tillräckligt bra för att grilla :D
Nu så sitter jag i soffan och kollar på ett rätt spännande pogram om hajar :) och imorron är det skola igen :D jag har längtat lite faktiskt ^^

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards