piira

Alla inlägg under juni 2013

Av Ellen - 6 juni 2013 16:32

Hola!
Kom nyss hem från en rätt rolig utflykt med mamma, hennes kompis och min lillasyster. Mamma älskar ABBA så vi åkte till det nya ABBA museét i Stockholm :) det var väldigt mysigt och roligt :D jag räckomenderar er att gå dit :) det är faktist roligare än man kan tro ;)

Av Ellen - 5 juni 2013 22:47

Idag har vart en rätt bra dag :) vi hade någon speciell dag i skolan få vi skulle "sprida glädje i centrum" så det var massa uppträdanden, bakelser m.m Jag och Nicol klädde ut oss och dansade som galningar! HAHA! :D men det var kul! Fast nu har jag jätte ont i benen, haha! Men det får man leva med ;) och imorron kommer en vän till familjen och hälsar på :D (han är även min lillasysters fadder, och kommer ursprungligen från England fast har nyss flyttat till Sverige) det ska bli jätte kul ^^ men nu ska jag snart sova! Det har vart en lång, rolig och jobbig dag idag så nu är jag jätte trött ;)

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 5 juni 2013 08:28

Boston tröjan: GinaTricot
Tights: h&m
Blus (under tröjan): h&m
+ så hade jag ett par hörlurar från Sony.

Av Ellen - 3 juni 2013 15:55

Jag äger inte bilderna

Av Ellen - 2 juni 2013 21:25

Jag äger inte bilderna.

Av Ellen - 2 juni 2013 09:17

Jag äger inte fotot

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards