piira

Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

Varmt, mysigt och damfotboll

Av Ellen - 24 juli 2013 23:51

Hej alla läsare :)

Visst har det vart varmt idag :O har suttit och svettats hela dagen känns det som ;D haha. Idag har jag vart på Sundbygård med mamma, mormor och småsyskonen. Det var rätt kul, jag, lillebrorsan och syrran lekte trollkarlar, HAHAHAH! Det var jätte kul! Jag hade dessutom världens nog coolaste stav :D (en pinne xD) sen åt vi på en mysig resturang som finns där, dock så tyckte jag inte om min mat :( typiskt att det alltid är jag som blir onöjd och önskar att jag hade tagit något annat ;) HAHAHA! Jag får skylla mig själv.

Sen var vi en stund hos min mosters och min kusins hus för att lämna mormor som bor i ett annat hus på deras gård, och så smyg åt vi lite hallon och vinbär i deras trädgård ;D hehe!

Men nu är jag hemma och ska straxt sova. Har nyss kollat på damfotboll Sverige mot Tyskland, synd bara att Sverige åkte ut :( jag är egentligen inte så intresserad av fotboll över huvud taget men det kan verkligen vara kul och spännande att titta på ibland ;)
Men jaja! Nu får jag ta och sluta skriva och gå och lägga mig! (Eller snart xD) men Aja godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards