piira

Alla inlägg under september 2013

Av Ellen - 8 september 2013 11:34

Igår var jag och sprang tjejmilen! :D det jobbiga var att det var grymt varmt och min näsa var igen täppt! Jobbigt! Men jag kom i mål iallafall ;) fast jag sprang ju bara 1,5 km eftersom jag var för liten för den stora. Man skulle vara 14 för och jag är ju 13 ;)

Sen (som kanske någon/några märkt) så har jag gjort om här på bloggen :D har gjort om ganska mycket faktist! Headern är ny, bakgrunden är ny och min presentation är ny :D


Sen var jag hemma resten av dagen och åt mat och kollade på tv då jag la märke till på instagram att KBP hade live sändning så då kollade jag på det resten av kvällen typ :) det var en mysig dag helt enkelt!

HAHAHA ni får ursäkta mig för mina stavfel igår xD men ni anar inte hur glad jag var då! Haha! Kunde knappt skriva ;D

(Bild från i torsdags)

Av Ellen - 7 september 2013 23:03

#OMG#överlyckliiiiig#kbp#Epicfaiil#moa#galet#dog#k
ickbackpack

Av Ellen - 7 september 2013 22:32

OMG! Kollade nyss på Kick back packs live stream på deras bloggar! Det var så sjukt mysigt och det coolaste var att Cornelia (min kompis som gick i min skola förra året men bytte) blev nämnd flera gånger och Caty sparade hennes bild som hon tog på dom på datorn, på sin mobil O.O fatta!! Jag har till och med fått STARSTRUCK just nu fast det var Cornelia som allt hände xD FATTA VAD SJUKT! JAG SKULLE DÖTT AV LYCKA OCH GRÅTIT PÅ MARKEN XD HAAGAHA! Asså ni fattar inte hur mycket dom HÄÄÄR tjejerna betyder för mig! Jag är som en beliber fast för dom ^^ asså jag kollar deras bloggar hela tiden, beundrar dom och inspireras något såå grymt av dessa härliga tjejer<3 hoppas att jag någon gång får träffa dom då skulle jag ärlig talat gråta <33

Caty: www.caty.nu
Moa: www.epicfaiil.se
Keela: www.fames.se/Keela
Johanna: www.johannabloggar.se (www.hofh.se)

Kolla dom!!

Av Ellen - 6 september 2013 18:19

Bild från weheartit

Av Ellen - 6 september 2013 08:59

I förr igår så kom mamma hem ifrån Tyskland (hon hade vart på möte där i några dagar) så igår fick vi presenter :D whoop whoop! ^^ jag fick en tröja, ett jätte söt marsvins "block" och en liten hello Kitty ask med små jätte söta kakor i!! Jag blev helt kär ^^ hihi!! Den va jätte söt :D hehe!

Av Ellen - 5 september 2013 20:17

NU ÄR JAG ARG!
Förlåt för att jg är arg men ibland får man faktist vara det! JAG ÄR SJUKT ARG PÅ EN INSTAGRAM SIDA SOM KALLAR SIG "allavisomhatarkatter"!
Dom har skapat denna sida för att dom tydligen hatar katter och kattungar (varför vet jag inte) och så lägger dom upp videos och bilder på hur mycket dom tycker att katter borde utrotas! Dom har gjort två videos där dom misshandlar två katter! Ena videon kastar (läs: KASTAR) en liten katt i en stor soptunna! Och i den andra så slår dom en liten stackars katt med en skurmopp! D; FATTA VAD SJUKT!! OCH DET DUMMASTE ÄR ATT DOM SKRATTAR NÄR DOM GÖR DET HÄR! >:( ÄRLIGT!!!! VAD HAR FLUGIT I DOM EGENTLIGEN???!' DET HÄR E DET DUASTE JAG SETT/HÖRT!!!!

Så ni som har instagram SNÄLLA anmäl detta! Jag själv har gjort det och jag vet att många andra oxå gjort det, men Iallafall! Dom måste stoppas!

(En annan sjuk sak är att jag tror dom är rätt unga oxå x( om jag inte förde fel på rösterna så lät dom typ som att dom inte var särskilt gamla! Runt 10-13 år kanske! SJUKT!)

Av Ellen - 4 september 2013 20:29

Hade tänkt att ha en liten frågesund här på bloggen :) så har du någon fråga till mig om t.ex bloggen, fritiden, hobbys m.m så skriv en kommentar vet ja!! :D kram

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards