piira

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 27 oktober 2013 21:59

Håhåhå vad mysigt vi haft klara och jag! :D

Först var vi ute med klaras fina lilla vovve Tekla och kom på att vi skulle ha en bff kväll :) tyvärr kunde inte Nellie vara med men vi hade det mysigt iallafall ;) vi dukade upp med frukt och en special mos! :D haha klara blev nästan galen på mig är vi var iväg och skulle handla för att jag inte fick äta något av det hon ville ha för att jag har socker förbud! Haha! xD så här var det typ...

Klara: ÅÅÅÅH! CHOKLAD!! Ska vi köpa??
Jag: nej! Jag får inte äta det!
Klara: juste.....
(3 minuter senare)
Klara: ÅÅH LÄSK!! Det köper vi!!
Jag: KLARA! Jag.får.inte.dricka.det
Klara: juste!
( 5 minuter senare)
Klara: ÅÅÅH godis!! Ska vi... Nä det ska vi inte för du får inte äta :P
Jag: ;)

Men iallafall! Vi fixade ihop en liten mys tallrik som båda tyckte var rätt okej :) haha!
Nu ska jag snart gå och lägga mig fast först ska jag nog kolla lite på pewdiepie innan jag somnar! MOHAHAHAHA!

Godnatt! Vad har ni gjort idag? Har ni haft det lika mysigt som jag?

Av Ellen - 26 oktober 2013 12:49

Äntligen är höstlovet här! :D
Och det firar jag med att ha en låååång sovmorgon! Skönt!
Jag brukar inte gilla att ha sovmornar man ibland kan det vara rätt mysigt :) jag vaknade för någon timme sedan och sedan dess har jag bara kollat på svampbob avsnitt på nicelodeon :D Haha! Dom har en "svampbob helg" där de visar 100 stycken svampbob avsnitt på raken. Perfect om man älskar att kolla på svampbob lika mycket som jag gör :3 hehe!

Ni får ursäkta att mitt uppdaterande på bloggen har vart rätt kast de senaste dagarna men mitt internet har verkligen inte vart på min sida! Men nu vill det äntligen göra som jag vill! :D

Vilka av mina läsare har Höstlov nu? Ska ni kanske göra något spännande nu på lovet? ;)

Av Ellen - 25 oktober 2013 17:44

Haha här är lite bilder från igår på teatern då xD haha!! Som sagt så var jag och nicol LMFAO :) om ni vill se en kort video från teatern på mig och nicol när vi dansar så kolla här ---> http://instagram.com/p/f23R8QnmzZ/ (videon är filmad av min storasyster Sofie följ henne på instagram "Cyanbird")

Av Ellen - 23 oktober 2013 20:21

ÅÅÅH, ÄNTLIGEN HEMMA!!!

Jag kom ganska nyss hem ifrån skolan. Vi har haft en teater föreställning om internet typ. Jag är helt slut i både armar och bråken efter att ha hoppat och dansat runt som galningar!! Haha!! Jag, Nicol, Amanda, Vilda och Emma i min klass ska spela LMFAO :D jag och Nicol är "Redfoo" och "SkyBlue" i bandet, Amanda är roboten och Emma och vilda är en tant och en vanlig tjej.

Haha! Jag och nicol har nu ett ton hårspray och massa tuppering i håret!! Hahah! Det är helt GALET!
Asså jag har ingen aning om hur vi ska kunna få ut det här sen xD haha!
Så imorgon kväll (när jag äntligen får ta ut allting och duscha) ska det få bli en rejäl "få håret normalt igen och pyssla om det" dag! Haha! Det behöver jag!

Det kommer komma upp bilder imorgon och kanske om ni har tur en video)
Nu ska jag bara ta och tvätta bort det sista av sminket och sedan bedda ner mig i min säng och titta på pewdiepie! MOHAHAHHAHA! Hörs!

Vad har ni gjort idag? :)

Av Ellen - 22 oktober 2013 21:12




Hola hola!
Jag kollade igenom mina kategorier för ett tag sedan och såg att jag faktist hade en kategori som jag nästan inte använt alls! "The Sims". Så varför inte? Jag älskar att spela Sims så varför kan jag inte lika gärna skriva om det jag gör när jag ändå har en sån kategori ;) så jag tänkte börja med att presentera min familj :) 

Första dagen med familjen i det nya fina huset så kom såklart en objuden gäst på besök! En tjuv! Vilken tur att vi hade inbrotts-larm i huset ;)

Hola hola!
Jag kollade igenom mina kategorier för ett tag sedan och såg att jag faktist hade en kategori som jag nästan inte använt alls! "The Sims". Så varför inte? Jag älskar att spela Sims så varför kan jag inte lika gärna skriva om det jag gör när jag ändå har en sån kategori ;) så jag tänkte börja med att presentera min familj :)

Efter en stund går Bebe hem och Mark och Yang bestämmer sig för att de båda vill ha ett barn tillsammans så de ringer Adoptions-tjänsten och de får hem en söt liten flicka som de döper till Caroline.

Fortsättning följer... :D

Av Ellen - 22 oktober 2013 16:14

 


♥Sleep in the snow- YellowCard♥

Av Ellen - 21 oktober 2013 22:19

Hej hej!!

Ska alldeles strax gå och lägga mig men jag tänkte skriva ett litet inlägg innan.
Hela helgen har jag haft så SJUKT ONT I HALSEN!! Det svider när jag både sväljer och pratar! Inte roligt ett dugg! Och den är lika dålig idag! Hoppas halsen piggar upp sig snart!! För på onsdag så kommer vi ha en kort musikal i skolan och jag vill ju inte vara sjuk då!

Hur mår ni idag? Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards