piira

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 15 oktober 2013 20:28

Hahah! Idag när min lillebror Ivar (7år) kom hem så gav han mig den här :D KOLLA VAD SÖÖT 8D
Hahaha!! Jätte gulligt!! Jag blev jätte förvånad att han hade ritat av mig i på fritids efter skolan! Haha! Ser man att det är jag? ;)

Jag undrar bara en sak... Hahah! Varför är det en pumpa bredvid mig?? xD är jag så läskigt så att han ritade mig istället för ett monster på bilden? Haha! Eller så är det för att jag älskar halloween så mycket och att det snart faktist är det :D bara några veckor kvar!! Kan inte vänta!

Har ni några syskon?och om, Brukar dom ge er saker?

Av Ellen - 15 oktober 2013 19:14

Idag var jag iväg på tv-inspelning med klassen :D vi var publik på tv programmet "förr eller senare" där svenska kändisar ska tävla mot varandra genom att gissa om en händelse hände före eller efter en annan händelse i t.ex världens, filmens och litteraturens historia. Det var rätt kul faktist :)
Fast roligast var ju nästan före och efter inspelningen, haha! Innan så satt jag och gjorde prinsess-kronor och slipsar av papper/plast muggar och pappers servetter! Och efter så att Isak och proppade i sig allt hans godis som vi hade fått i en goodiebag efter inspelningen.

Nu ska jag snart hjälpa Sofie att vika lakan och sen så ska jag kanske klippa topparna och färga om det blåa igen. Det kanske blir någon annan färg den här gången. Jag vet inte riktigt, vi får se :)

Av Ellen - 15 oktober 2013 08:03

Kepsen http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=46336&ProductDetailId=333215

Jacka http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=46637&ProductDetailId=335180

Skor http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=33707&ProductDetailId=235132

Tröja http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=21799&ProductDetailId=145510

Byxor http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=21779&ProductDetailId=145305

Hörlurar http://www.junkyard.se/Product.aspx?ProductId=40077&ProductDetailId=285663

Av Ellen - 14 oktober 2013 16:50

Var med i Keelas JÄTTE GRYMMA tävling! :D (Keelas blogg --> www.fames.se/keela ) där har du chansen att vinna dessa sjukt snygga galaxy leggings! Visst vill man bara stoppa in handen igenom skärmen ta leggingsen direkt i handen :D så sjukt snygga<3

Men ni får skynda er att delta! Det är deadline på onsdag! Så skynda er!

Kolla även hennes fantastiska webbshopp www.candybykeela.se där det hinns allt från snygga leopard-klockor, super snygga leggings, knä strumpor och super coola tröjor och baseboll-jackor <3

Av Ellen - 14 oktober 2013 16:35

Sjukt att det gått så fort! Redan 500 inlägg! :D

Och med det hade jag tänkt att ni skulle få utmana mig lite ;) så skriv lite utmaningar som jag ska göra :D det kan vara vad som helst och så väljer jag ut några utmaningar som jag kommer göra i en video ^^ ni har till på onsdag på er :)

Av Ellen - 13 oktober 2013 15:36

Av Ellen - 13 oktober 2013 11:18

Hej!
Det här är en rätt vanlig fråga som jag får så jag tänkte svara på den i ett inlägg.

Jag brukar oftast blogga via min iPad. Varför är för att jag dels inte får vara inne på datorn varje dag och dels för att jag tycker det är lättare och snabbare att göra det på ipaden.
Så vilka appar använder jag då till alla mina inlägg??
Jag använder dessa tre! (Finns några till men det är dom här jag använder mest)

Och designen då? Jo den har min stora syster Sofie gjort till mig (kolla hennes tumblr --> www.sofiesoderberg.tumblr.com )

Hon gjorde den i Photoshop. Annars så brukar jag använda www.pixlr.com till att göra mina headers och designer :) och även redigera inlägg när jag gör de på datan.

Så nu vet ni vart jag redigerar mina inlägg i för program och appar :) Xoxo

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards