piira

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 13 oktober 2013 10:27

För några dagar sedan hittade jag den här katten på instagram. HUR SÖT!?? Det är så gulligt att den alltid har tungan utanför munnen :D hahah!! Det måste vara en av de sötaste katter jag någonsin sätt :D

Av Ellen - 12 oktober 2013 13:25

Hej kompisar!
Sitter i bilen på väg till mormor nu :)
Jag tvingade på mig ett par jeans innan vi åkte för det var det ända jag hade kvar i garderoben förutom shorts :/ USH! Jag har aldrig gillat jeans. Det kan nog vara ett av de oskönaste klädesplaggen jag någonsin testat! Men ibland får man gilla läget och dra på sig dom kliande, osköna jeansen iallafall ;) skulle så gärna vilja ha ett par snygga, slappa baggy jeans ^^

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 12 oktober 2013 12:30

Alla bilder är från google

Av Ellen - 11 oktober 2013 17:22

 



 


Så! här är Halloween tips numberooooo 1   

Hoppas ni gillar den så får vi se om jag kanske gör fler halloween sminkningar sen    


Kram 
 

Av Ellen - 11 oktober 2013 08:15

Av Ellen - 10 oktober 2013 21:23

Hej hej!
JAG FÅR TA OCH SKÄRPA MIG!! Jag har ju knappt bloggat något idag häller!!! Men imorgon så kommer det första halloween tips inlägget komma upp :D och det är en video :3 TAGGA!!
Så nu jag har suttit en stund och redigerat och klippt den in till det sista ;)

Idag var jag på dans efter skolan också, såå kul!! Jag har gått ca 7 gånger nu, och det är helt klart det roligaste jag gått på någonsin!!! :D jag går på jazz och streat och det är verkligen sjukt kul :3
Om du har planer på att börja dansa så gör det!!!

Nu ska jag göra klart en svenska grej och sen gå och lägga mig, det är ju skola imorgon ;) kram<3

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards