piira

Direktlänk till inlägg 6 november 2013

Nog bästa dagen i mitt liv *-*

Av Ellen - 6 november 2013 21:03

*glädje skrik* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
!!!!!! xD

Hej :D
Haha! Asså jag kan inte sluta le!!! Det har har ärligt talat nog den BÄSTA DAGEN I MITT LIV *-*
Idag fick jag träffa, krama, skratta och rappa ihop med en av mina största idoler Caty!!! SÅ SJUKT!!
Som jag skrev i förra inlägget så hade Caty kokat ihop ett projekt som kallas "hiphop fabriken" och det var så sjukt Fett! :D
Vi fick lära oss en hel del om både rapp, hiphop ord, tekniker till när man ska skriva en rapplåt och en massa mer<3 Det var jätte kul!

Det sjuka var att det var BARA jag, Nicol och Cornelia som var där :o mycket konstigt tyckte jag iallafall, liksom det är ju ändå i Stockholm och det är ju väldigt många som bor här i närheten så jag blev väldigt förvånad men det var bara bra :D för då fick vi ju som en privat lektion av självaste Caty! Så Coolt!

Alltså Caty är nog den mysigaste, snällaste sötaste tjejen i världen *-* såå gullig hon är! Lyon verkligen bryr sig och är engagerad i detta och ger oss så mycket beröm och komplimanger så man blir helt rörd <3 så mysig och trevlig människa!

Haha det var så sjukt för på vägen dit så gick vi fel några gånger och sen när vi hittade fram (äntligen) så var det låst och själva rummet var i källaren så det skulle inte hjälpa att knacka och vi visste inte hur man ringer på, haha! Så vi bara " MEN VI KOMMENTERAR HENNES INSTAGRAM!" Och sen efter någon minut så kom hon... Alltså Gud! Det kändes nästan som att hela världen stannade i några sekunder! Det är sjukt hur glad man egentligen kan bli av att man ser en person! Hon kom fram och hälsade och gav oss kramar :D sen gick vi in och körde! Så härligt!

Jag hade även en liten present till henne ^^ jag hade ritat av henne så jag gav henne ett "porträtt" som jag gjorde i måndags! :D och jag blev så glad för hon blev verkligen jätte glad över den och sa typ...

Caty-WHAT?! HAR DU GJORT DEN? :O
Jag-hehe ja ^^
Caty- förlåt men fyfan vad snygg (O.O)
Jag- AAAW tack :D
Caty- är det okej om jag lägger upp den på bloggen? :)
Jag- haha! Ja det är klart! Om du vill det så! :D
Caty- ja det är klart! :D

Asså fatta vad sjukt<3 jag ville bara skrika av glädje ^^ det här har verkligen vart en så grymt bra dag!! *-* kolla in www.caty.nu <--- NU!

Här är en bild på mig och Caty, dock så höll jag på att dö av skratt just då och så är ljuset rätt fult men jaja! Caty är iallafall fin på bilden! Det är alltid något :D haha!<3

Det kommer komma fler bilder senare! Håll utkik<3 Xoxo

 
 
Grodan ^^

Grodan ^^

6 november 2013 22:28

Gaaaah!! Vad coolt! Vill också bo i Stockholm!! D: hoppas du hade as kul iaf <3 kram!!

http://Ettlivsomgroda.blogg.se

Ellen

6 november 2013 22:29

Ja det var fett!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards