piira

Alla inlägg under november 2013

Av Ellen - 16 november 2013 11:59

Bild från weheartit

Av Ellen - 15 november 2013 13:00

   


 

 Haha! 

hoppas ni njuter av denna flummiga video som jag egentligen spelade in i lördags när jag hade så sjukt tråkigt.

och man skulle ju kunna säga att då hade jag bara liiiite för mycket fritid... hehe...   


Xoxo♥

Av Ellen - 14 november 2013 21:15

Hej hej! Förlåt så mycket! Jag har helt och hållet glömt bort video maratonet idag igen! Nu får jag ta och skärpa mig! Nu lovar jag att det kommer upp en video imorgon! Och om jag bryter det löftet så... Så... Ska jag... Jag vet inte men jag får hitta på något ifall jag inte gör det xD

Iallafall så får ni gärna skriva fler idéer på vad jag ska göra för videos i veckan så blir jag jätte glad :) kram!

Här får ni en bild på en rolig kanin så länge xD hahah! Gud vad jag skrattade gott åt den här härliga kaninen :D

Av Ellen - 14 november 2013 20:37

Idag har vet en bra dag :D
Jag har verkligen skrattat en hel del idag! Så kul!
Idag var jag, Andréa och Nicol en sväng runt i lagerhause och kollade på alla roliga saker de hade där. Andréa köpte även lös-mustascher där så vi fick var sin jag och Nicol :D haha!
Orättvist det där med att tjejer inte får mustasch xD haha! Liksom VAFFÖÖÖ INTE??? D: jag skulle älskat det! Haha! Fast jag vet inte hur länge jag egentligen skulle viljat ha det egentligen... Tur att det finns lös-mustascher iallafall ;)

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 14 november 2013 08:02

Godmorgon :D
Jag sitter nu I min mammas och pappas säng och lyssnar på ett jätte mysigt beat som Caty gav mig och Cornelia igår när vi var på hiphop fabriken :D det är jätte trist att ingen annan var var där fast ändå rätt skönt och mysigt ;) vi får ju som en liten privat lektion i hiphop och rap då kan man säga :) och det är så skönt för Caty vet ju verkligen vad hon håller på med eftersom hon är rappare och har hållet på med det en rätt lång tid nu så man lär sig väldigt mycket. Jag och Cornelia har även börjat skriva en hel del till det här beatet vi fick. Vi och Caty har planer på att vi ska skriva klart den och sedan kanske spela in den i studion som finns där :) alla ni tjejer som kan tänka sig att börja med rap och hiphop och bor i Stockholms trakterna kan ju gå in och kika på www.Caty.nu för mer info om hiphop fabriken :D ni kommer inte ångra er ;)

På tal om att skriva musik och hänga i studio så var det ju så sjukt länge sedan jag var på rockville!! :O liksom VAFFÖÖÖ?? Det är ju jätte mysigt där! Jag får ta och åka dit på månad eftersom jag har dans idag klockan 17.30 Jag saknar verkligen det stället ^^

Som ni kanske vet så skrev jag att jag skulle ha ett video maraton som skulle ha börjat redan igår men det får bli start idag istället ;) igår hade jag varken tid att blogga eller göra videos, och inte var jag riktigt på topp då häller så det skulle inte ha gått. Jag har nämligen haft rätt svårt att somna de senaste dagarna så igår jag jag verkligen jätte trött och hade både ont i huvudet och mådde illa men det gick över senare på kvällen :)

Nu måste jag iallafall gå och fixa mig innan skolan börjar! Haha! Men vi hörs.

Hör kommer en liten bild på härligaste Pewdiepie (Felix) :D haha! Det fick bli en bild på honom eftersom jag inte hunnit ta några foton igår eller idag häller ;)
(bilden är från weheartit)

Av Ellen - 12 november 2013 20:36

Hej vänner!
Idag har vet en rätt bra dag faktist. Lektionerna var roliga och jag har hunnit rätt mycket idag (och tramsat runt lite, hehe)

Sista lektionen gick väll... Sådär... Vi hade projekt tid och man fick jobba med det man inte har gjort klart och då valde jag att fortsätta med engelskan där vi skriver brev till någon i klassen fast som en annan person. Jag och Nicol ska vara svampbob och Patrik! Haha!
Iallafall! Jag hade tänkt att arbeta med det men jag var så sjukt okoncentrerad och helt allmänt galen så jag fick ingenting gjort D: men kul var det iallafall! På rasten den lektionen så "designade" jag och Nicol var sina jätte coola byxor som inte var byxor ;) haha! xD
Vi satte våra fötter i våra Jack-ärmar och drog upp dragkedjan som ett par byxor. Haha!

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på jessie j - Who you are och ritar lite :)
Jag kände ett litet rit-sug när jag kom hem så det fick bli det jag har gjort sedan dess.
Nu hade jag tänkt att hitta på något annat skoj, kanske spela gitarr kanske.

LÄS HÄR NEDAN FÖR!!
________________________________________________________________________________
*jag hade tänkt att ha ett litet "video-blogg maraton" med start redan imorgon om jag hinner så jag vill att ni ska BOMBA kommentars fältet med massa roliga och skojiga video idéer!! Kanske vill ni känna mig bättre med en "det här visste du inte om mig" video? Kanske vill ni att jag bara ska vara lite spontan och göra något galet? Eller kanske ni vill att jag visar hur jag äter ett äpple? :D haha inte vet jag! Något skoj kan ni nog hitta på ;) kram*
________________________________________________________________________________

Av Ellen - 10 november 2013 20:03

Gud vad länge sen jag ritade ögon eller människor över huvudtaget! Är fortfarande inte helt nöjd med ögonen men de får duga! Jag orkar inte rita mer, haha. Men hyfsat bra blev de väll :) fast man ser ju mycket konstigheter i den också! T.ex att ögonen är olika stora m.m men jaja!

Ögon är rätt kul att rita ändå! Fast svårt! Det svåraste är väll att få dom att likna varandra så mycket som möjligt men jag ska öva :) sen får jag ta och öva på att göra hela ansikten.... MEN DET ÄR JU SÅ SVÅRT D:

Brukar ni rita? Vad ritar ni då?

Av Ellen - 10 november 2013 16:43

Hej kompisar!
Idag är det farsdag, och jag ska alldeles strax koka ihop något litet till pappsen min innan han kommer hem ;D haha!
Som ni vet har jag inte mått så bra de senaste dagarna, har haft både ont i huvudet, vart lite snurrig och var jätte trött och hängig men nu mår jag mycket bättre och har nog fått i mig lite för mycket inspiration än väntat. Haha! ^^ härligt!

På sistone har jag märkt en sak som gör mig lite bekymrad. Det är väldigt många av mina både nära och lite mindre nära vänner som inte mår speciellt bra :/ det kan vara allt från familje grejer, kärlek och komplex. Sjukt trist och inte alls kul tycker jag! Man vill ju bara hjälpa dom allihop <3 fast jag tror många av de bara blir glad av att jag försöker få de att må bra :) för många har faktist skrivit tillbaka till mig och tackat för att jag bryr mig och vill hjälpa till. Men det är så klart att jag vill hjälpa till! Ingen förkämpar att inte vara trygg i sig själv eller inte må bra!

Nu bort med alla tråkigheter och tillbaka till det glada igen!
Idag har jag städat hela mitt rum och mitt badrum och det har blivit så rent :D så skönt!
Jag älskar när rummet är ny städat, det känns som ett helt nytt rum ju! Så mysigt.

Haha, jag kom på en sak jag ville skriva innan jag rundar av :D
Imorse så kollade jag och mina småsyskon på Harry Potter (halvblodsprinsen 6:e filmen)
Och jag hade aldrig sett den tidigare, dock så visste jag redan att Dumbledore skulle dö i någon av filmerna fast jag visste inte vilken. Iallafall så var det ju i 6:an och jag bara "NEEEEEEEEEEEEEEEEJ DUMBLEDOREEEEEE!!!! TA MIN HAND! DU FÅR INTE DÖÖÖ!!"
Hahaha! Jag har vart så flummig hela dagen idag xD hehe! Jag älskar sånna hör dagar då mitt humör är på topp :D


Har ni sett den 6:e Harry Potter filmen? Hur reagerade ni? :)

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards