piira

Alla inlägg under november 2013

Av Ellen - 9 november 2013 15:09

Vad längtar ni efter? Xoxo

Av Ellen - 8 november 2013 18:13

Hej människor!
Jag ville bara berätta att jag är så sjukt trött och oinspirerad just nu så jag hade tänkt att jag skulle lägga mig i sängen ett tag och lyssna på lite musik och bara blunda ett tag. Det är till och med jobbigt för mig att skriva det här inlägget just nu för att mina ögon blir helt suddiga och jag ser nästan ingenting. Så vi får se om jag orkar uppdatera något mer idag annars hoppas att det blir bättre imorgon.

Xoxo

Här får ni titta på en jätte söt, sovande kattunge så länge :3
Bilden är från weheartit.

Av Ellen - 6 november 2013 21:03

*glädje skrik* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
!!!!!! xD

Hej :D
Haha! Asså jag kan inte sluta le!!! Det har har ärligt talat nog den BÄSTA DAGEN I MITT LIV *-*
Idag fick jag träffa, krama, skratta och rappa ihop med en av mina största idoler Caty!!! SÅ SJUKT!!
Som jag skrev i förra inlägget så hade Caty kokat ihop ett projekt som kallas "hiphop fabriken" och det var så sjukt Fett! :D
Vi fick lära oss en hel del om både rapp, hiphop ord, tekniker till när man ska skriva en rapplåt och en massa mer<3 Det var jätte kul!

Det sjuka var att det var BARA jag, Nicol och Cornelia som var där :o mycket konstigt tyckte jag iallafall, liksom det är ju ändå i Stockholm och det är ju väldigt många som bor här i närheten så jag blev väldigt förvånad men det var bara bra :D för då fick vi ju som en privat lektion av självaste Caty! Så Coolt!

Alltså Caty är nog den mysigaste, snällaste sötaste tjejen i världen *-* såå gullig hon är! Lyon verkligen bryr sig och är engagerad i detta och ger oss så mycket beröm och komplimanger så man blir helt rörd <3 så mysig och trevlig människa!

Haha det var så sjukt för på vägen dit så gick vi fel några gånger och sen när vi hittade fram (äntligen) så var det låst och själva rummet var i källaren så det skulle inte hjälpa att knacka och vi visste inte hur man ringer på, haha! Så vi bara " MEN VI KOMMENTERAR HENNES INSTAGRAM!" Och sen efter någon minut så kom hon... Alltså Gud! Det kändes nästan som att hela världen stannade i några sekunder! Det är sjukt hur glad man egentligen kan bli av att man ser en person! Hon kom fram och hälsade och gav oss kramar :D sen gick vi in och körde! Så härligt!

Jag hade även en liten present till henne ^^ jag hade ritat av henne så jag gav henne ett "porträtt" som jag gjorde i måndags! :D och jag blev så glad för hon blev verkligen jätte glad över den och sa typ...

Caty-WHAT?! HAR DU GJORT DEN? :O
Jag-hehe ja ^^
Caty- förlåt men fyfan vad snygg (O.O)
Jag- AAAW tack :D
Caty- är det okej om jag lägger upp den på bloggen? :)
Jag- haha! Ja det är klart! Om du vill det så! :D
Caty- ja det är klart! :D

Asså fatta vad sjukt<3 jag ville bara skrika av glädje ^^ det här har verkligen vart en så grymt bra dag!! *-* kolla in www.caty.nu <--- NU!

Här är en bild på mig och Caty, dock så höll jag på att dö av skratt just då och så är ljuset rätt fult men jaja! Caty är iallafall fin på bilden! Det är alltid något :D haha!<3

Det kommer komma fler bilder senare! Håll utkik<3 Xoxo

Av Ellen - 6 november 2013 09:28

JAG ÄR BARA SÅ SJUKT TAGGAD NU!!! Jag kan inte sluta tänka på att ikväll ska jag få träffa min idol, en av mina förebilder!! CATY :D Jag kan inte tro att det är sant!!

Caty ska ha tillsammans med hiphop favriken ha en gratis smyg premiär på hennes projekt som hon har sysslat med ett tag nu och äntligen så händer det! Idag är det gratis så jag, Cornelia och Nicol ska åka dit och testa på att rappa och sjunga hiphop :D det kommer bli GRYMT!! Är så taggad!!

Jag lovar att det kommer både bilder och film från idag :D ses vi kanske där? Kolla " www.caty.nu " för mer info om ikväll :D

Kram

Av Ellen - 5 november 2013 17:10

   

Daniel är en av mina absoluta favorit artister! Det går bara inte att INTE gilla hans musik! :D hans musikstil är bara så cool och mysig att lyssna på ju!

Daniel fakta:
*Visste ni att han blev utsedd till Sveriges bästa rappare år 2006, och vann SM i freestyle rap år 2005. Han var även med i gruppen "Snook" där han rappade med Oskar Linnros för några år sedan. Han har gjort lite låtar med T.ex Petter och Veronica Maggio några gånger tidigare. Ni kanske har hört Petters låt "Håll om mig" där Daniel sjunger med på och även rappar i den akustiska versionen*

Det lite roliga var att nästan alla trodde att artisten jag frågade efter var Darin :D haha! Men jag kan förstå vad de tänkte! Jag sa ju att artisten hade inetsialerna "D.A.R" och då tror jag de tänkte DAR+in ;)

För det var ju såhär jag tänkte...


 



Men tyvärr så hade ingen svarat Daniel Och ingen av de som gissade hade skrivit något som dom ville skulle bli länkat så ja... Det blev väll ingen vinnare den här gången. Men jag kommer göra fler tävlingar senare :D kram 


Här kommer två exempel på låtar av Daniel som jag tror ni känner igen :) kolla även in hans nyaste låt "Precis som jag" 


 

 


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards