piira

Direktlänk till inlägg 31 december 2013

Mitt 2013

Av Ellen - 31 december 2013 14:01


Jag tänkte göra som de fleta bloggare och följa strömmen med det här att göra en "mitt 2013 tag" haha! Jag lånade frågorna från Keelas blogg www.fames.se/keela haha så onskefull var jag!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?
Ja en massor! :D till exempel så har jag haft godisförbud och vart utan sötsaker i ca 5-6 månader, jag har provat på att rappa och gått på rapp/hiphop lektioner med Caty och börjat 7:an, det har jag aldrig gjort tidigare ;) haha!

Hur har ditt 2013 varit?
Jätte bra tycker jag :D jag är väldigt nöjd faktiskt! Såklart har det vart lite sämre då och då men så får det ju bli ibland, men om man ser från allt ihop rakt av så kändes det här året jätte bra :)

Vilket datum från 2013 kommer du alltid att minnas?
Oj, vet inte! Haha jag är inge bra på datum eller när saker händer så jag vet inte riktigt.

Bästa köpet?
Hmm.. Vad svårt! Jag vet inte riktigt vad jag köpt i år... Men jag är ju glad för de sakerna jag beställde igår :D mohahahaha! Jag längtar redan tills de har kommit fram hem till lilla mig!

Vad spänderade du mest pengar på?
Kläder tror jag. Jag köper ju inte speciellt mycket annat eftersom jag bor hemma hos mammsi och pappsi fortfarande, haha ;)

Gjorde något dig riktigt glad?
Jag är nästan glad hela tiden men klart har saker gjort mig mer glad! Som alla gånger jag vart med mina fina vänner och med min underbara familj :D då mår jag jätte bra!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Inte vet jag! Jag är inte så bra på att veta när låtar kommer ut så jag vet inte riktigt haha.
Men några av de låtar jag lyssnat mest på i år är
Daniel Adams rays nya skiva "innan vi suddas ut" och även hans gamla låtar, Petters nya skiva "början på allt" och även några av hans gamla låtar som t.ex "längesen" sen har jag även lyssnat på lite blandade artister som jessie j, yellowcard och snoop lions låt "no Guns Allowed" .

Vem har du umgåtts mest med?
De jag umgåtts mest med utanför skolan är Klara och Nellie men sen se sista veckorna i skolan så umgicks jag mycket även med Emma, Marcus och Isak från min skola efter skolan en hel del :D och i skolan har jag mest umgåtts men Nicol, Andrea, Emma, Marcus och Isak :)

Vart reste du 2013?
I somras så åkte jag till Frankrike för att träffa min kusin och hennes barn med min familj i våran husbil så vi var på en massa ställen på både vägen dit och tillbaka :)

Är det något du saknar 2013 och vill ha 2014?
Jag skulle nog vilja åka utomlands lite mer och kanske få mer ordning på min vardag haha xD och såklart SNÖ PÅ JULAFTON!!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åh Gud det minns jag faktiskt inte :O jag var väll hemma, umgicks med familjen och fick PRESENTER :D och snart är det dags igen Mohahahaha!


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns säkert en massa saker man kunde gjort bättre och jag tror faktiskt att man aldrig kan sluta förbättra något, men det är ju det som är så kul att fortsätta försöka göra något så bra som möjligt :)

Vem saknade du?
Oj! Svårt! Men jag har väll saknat Klara och Nellie ganska mycket i år eftersom vi inte setts så jätte mycket nu när jag inte går i samma skola som dom och vi nästan alltid har andra grejer att göra men vi försöker ses så mycket som möjligt iallafall :)

De bästa nya människorna du träffat?
Jag har typ inte träffat några helt nya direkt men det har väll vart kul att få lära känna vissa personer mer än vad jag gjort tidigare :D som t.ex Andrea i min klass. Henne hade jag aldrig riktigt pratat med innan 7:an men hon är en riktigt härlig person, sen har jag ju börjat umgåtts med Marcus och Isak i min klass mycket mer och de är verkligen för underbara haha :D vi har verkligen kul ihop tillsammans med Emma i 9:an som jag också fått lära känna allt mer vilket känns jätte kul eftersom hon verkligen är en jätte fin människa och hjälpt mig mycket :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
KÖR PÅ BARA! Man kan aldrig få för mycket skratt och glädje! Så bara kör! Och kom ihåg att vara stolt över dig själv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards