piira

Alla inlägg under februari 2014

Av Ellen - 7 februari 2014 09:30

 

Aaw! Kolla vilka sötnosar :D Jag blir så glad av att kolla på de här bilderna så jag kände att det var värt att dela dom med er. Hahah jag älskar verkligen mopsen uppe till vänster! Den så så otroligt glad ut så man vill bara gå fram och krama den ju ^^ haha! Kram på er.


Av Ellen - 6 februari 2014 10:38

 

 

fina småsyskon med duvor i händerna♥ 

 

♥♥♥GLASS GLAGG GLASS GLASS I SOOORA LASS♥♥♥ 

 

Jag och pappa lekte med en rolig spegel på ett "museum"♥ knasigt knasigt! 

   

Min kusin-barn och hans kompis var helt tokiga när vi var där :D haha! (kompisen vänster, kusin-barnet Viktor höger)♥

   

Jag har nyss rensat ur min mobil på bilder och så hittade jag de här fotona från i somras när jag och min familj var i Frankrike. Det var verkligen jätte mysigt där :) vi kollade på fina byggnader, hälsade på min kusin Astrid som bor där och åt en massa glass :D Mums♥ 

 

Har ni vart i franakrike någon gång?




Av Ellen - 6 februari 2014 07:55

Bild från weheartit

Av Ellen - 5 februari 2014 13:21

 

Ny design igen :D haha jag tyckte inte om den senaste speciellt mycket faktiskt så jag bytte :) den förra var alldeles för rosa och den var så rörig :/ men jag är faktiskt ganska nöjd med den nya nu. den är mycket mer "ren" och fin♥ så jag är iallafall jätte nöjd. 

 


Vad tycker du om den nya designen? Kram♥

Av Ellen - 5 februari 2014 11:31

 

Inte bra alltså! Haha! skärp dig Ellen..♥ Kolla vilket ont/besviket öga jag ger mig själv xD Inte bra alltså! FyFy


Hej Kompisar! 

Det blev visst väldigt tomt och stilla här på bloggen ett tag... Oops! Hehe, det var ju inte meningen. 

Men det har tyvärr blivit så att jag inte orkat med bloggen de senaste veckorna så den har fått stå still och jag har kunnat fokucera på annat ett tag, vilket jag kännt vart väldigt skönt faktiskt. Men nu tänkte jag ta tag i det här igen och satsa på bloggen ett tag! :D I år ska jag satsa på saker jag verkligen tycker är kul och bloggen är något av det roligaste jag vet så därför vill jag satsa mer på den. Det här året ska bli ett stort blogg år för mig helt enskelt!♥ Skoj! Skoj♥


Men vad har jag gjort nu när jag inte bloggat då? 

Jo, jag har till exempel gjort en massa kul saker i skolan som att gå på teatrar och vart på museum, jag har firat min lillebror Ivars fördelsedag (i måndags), umgåtts med en del vänner och pysslat MASSOR! sen har jag annars mest tagit det lugnt och vart med familjen och haft det mysigt.


I eftermiddag ska jag iväg och träffa Cornelia och Alice så ska vi hänga en stund på Hiphop fabriken som äntligen stratat igen :D Lycka!! Det ska bli så kul! Jag längtar redan till att skriva låtar, umgås och proppas med inspiration och pepp till hiphop/rapp låtar! Kan det inte bara klockan bli 16 snart haha!


Vad gör ni idag?♥ Och har ni gjort något kul under de här senaste veckorna jag vart borta?

Berätta gärna i en kommentar här nedanför! Det är så mysigt att läsa och lära känna er som faktsikt orkar läsa om allt jag gör på dagarna ;) ♥ Kram


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards