piira

Alla inlägg under mars 2014

Av Ellen - 15 mars 2014 14:29

Hej alla fina människor där ute :D Hur mår ni?
Just nu är jag på dans men det har inte börjat än så jag tänkte bara säga hej till er nu innan det startar :)
Jag ska försöka uppdatera bloggen så ofta det går idag, jag har ju vart så dålig på det på sista tiden men jag måste ta och skärpa mig haha! Fy skäms!
Nu måste jag iallafall sluta gör det börjar alldeles straxt, kram

Av Ellen - 12 mars 2014 22:17

Bild från weheartit

Av Ellen - 12 mars 2014 07:21

Bild från weheartit

Av Ellen - 11 mars 2014 20:07

   

Hej Hej♥


Idag har väll vart en rätt så vanlig dag ändå. vi hade skola som vanligt och sen så åkte jag hem, mer än så var det inte. En sak jag har funderat på en rätt lång tid nu är om jag ska börja göra videos här på bloggen igen som jag gjort några gånger tidigare :D Jag älskar att göra videos där jag kan prata dirket till er, hitta på en massa tokigheter eller sjunga osv, så jag tänkte att jag kanske skulle börja göra det igen. Men jag skulle behöva lite hjälp. 

Vad vill ni egentligen se om jag skulle börja lägga upp videos här på bloggen igen?  

Det hade vart jätte kul om ni skrev några förslag på videos ni skulle vilja se så får vi se om jag tar och hittar på något :) 

Kram på er♥


   

Jag och min lillasyster satt nyss och kollade igenom youtube och så kom jag på att vi kunde kolla på de här två videorna som jag sett förut. 

Jag har alltid velat lära mig Japanska för jag tycker att japan är ett väldigt häftigt land och skulle gärna vilja åka dit någon gång så varför inte lära sig lite japnaska? 

I de här två videosarna så kommer man lära sig snabbt och enkelt lite japanska ord, Lycka till♥


 


 


 



Av Ellen - 8 mars 2014 20:01

Tjenare, Tjenare!
Alldeles straxt börjar finalen i melodifestivalen och Sverige ska utse en artist/grupp till Eurovision. Hmm... Ärlig talat så tycker jag inte att någon vart riktigt bra i år. Vissa har vart hyfsat bra iallafall men jag tycker inte riktiga att någon ska vinna. Men vi får se vem det bli iallafall haha ;) Den finalisten jag tyckt mest om är Linus. Han som sjunger bröder. Varför vet jag inte men jag gillar den låten för den är fin :) haha! Jaja! Nu måste jag sluta för nu börjar det!
Kollar ni på melodifestivalen? Vilken artist har vart eran favorit?

Av Ellen - 8 mars 2014 12:41

   

Godmorgon! .. Typ..♥

Idag den 8 mars, så är det tydligen Internationalla Kvinno dagen! Om jag ska vara ärlig så hade jag nog inte vetat om det här om det inte var för att caty hade berättat på hiphop fabriken i onsdags att hon skulle spela på fryshuset idag för att det skulle vara en massa firanden och konserter där. Jag har faktiskt aldig firat kvinnodagen föut men jag tänkte att just idag ska jag banne mig göra något av den här dagen, bara för att fira att man lever och är tjej typ! :D vad exakt jag ska göra vet jag inte, men jag hittar nog på något! Brukar ni fira den internationella kvinnodagen? Vad brukar ni göra då? Berätta gärna ifall ni brukar hitta på något exktra kul så jag vet vad jag kan hitta på. Annars får jag väll bara ta och hitta på något med någon vän eller någon i familjen och göra någor skoj. Vi får se helt enkelt! 

Nu ska jag strakt dra iväg på dans så jag måste ta och fixa mig. Kram på er♥

#Girlpower <-- haha♥ 

Av Ellen - 7 mars 2014 19:59

 

Hej Hopp♥ 

Nu är det dags för mig att slå mig ner i soffan med mina småsyskon och kolla på Let´s Dance en stund. Idag sitter även mamma och pappa i Let´s dance publiken så vi ska se efter om vi ser dom bland alla människor :) 

Vad gör ni ikväll?♥ Kram

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards