piira

Alla inlägg under juni 2014

Av Ellen - 8 juni 2014 15:40

     

Hej hej! det var ett tag sedan sist... hehe! 


Jag hade tänkt försöka få igång bloggandet igen nu när det ändå snart är sommarlov vilket betyder att jag kommer ha rätt mycket fritid som jag då kommer kunna ängna till bloggen. :) 

Jag har tyvärr inte fotat speciellt mycket under den senaste tiden så inte har jag så mycket bilder att bjuda på heller men vi får nöja oss med en liten galen bild på mig och klara så länge haha! 


Idag (alldeles straxt faktiskt) så ska jag hjälpa till på lillasysterns födelsedags kalas här hemma så vi får se om jag kanske kan smyga iväg någon gång under kalaset och uppdatera er lite med kanske lite bilder eller så, vi får se♥ 

Nu måste jag iallafall ta och avrunda det här och börja hjälpa till innan kalaset börjar! Kram 

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards