piira

Alla inlägg under juli 2014

Av Ellen - 21 juli 2014 16:00

   

Länkar:

Keps 

Tröja 

Byxor 

Skor 

 

Och sen så skulle jag ha haft en massa smycken till det här också för att få looken ännu snyggare och coolare♥

Av Ellen - 21 juli 2014 14:45

   

 

Det här kallar jag verkligen inspiration på hög nivå! 

Fy bubblans vad fin låt och fint budskap♥ Det här är vekrligen jätte viktigt det den här videon och låten handlar om! 

Självklart så får man ha smink och fixa sitt hår osv, det är inget fel med det, det gör jag också! Men man ska inte behöva känna att man är ful utan allt det! Alla är vackra precis som dom är och är inte det allra viktigaste att man själv tycker om sig själv och sin egen kropp? Det är verkligen så sjukt viktigt att vara nöjd med sig själv för det finns bara en Du i hela världen och du är helt perfekt precis som du är♥ 


Så lyssna på den här låten och ta åt dig♥ Var glad över att du är du och att du ser ut som du faktiskt gör. Alla är vi vackra♥ Kram

Av Ellen - 21 juli 2014 10:30

Bilder från weheatit      

    


Av Ellen - 20 juli 2014 15:00

   

(Repost från Maj)

'    

Av Ellen - 20 juli 2014 10:45

   

Bilder från weheartit

Av Ellen - 19 juli 2014 14:30

     

Bild från weheartit

Av Ellen - 19 juli 2014 11:30

     

En av inläggen ni hade önsakt var lite inlägg om kläder och stil så då tänkte jag göra några sånna till er :)

Jag älskar kläder! Det är verkligen något jag tycker är jätte kul! Och något av de bästa plaggen jag vet nu under sommaren är short♥ Själv gillar jag inte att ha så korta shorts så jag har helst på mig lite mer långa shorts om jag hittar några som passar till resten av kläderna jag har på mig. Men här tänkte jag iallafall "Tipsa" er om några  shorts från junkyard som jag tycker är Grymt snygga♥ Skulle vilja ha allihopa haha! 

Och ja! jag gillar "Kill-kläder" eller kläder i killmobell. Jag tycker det är snyggt och jag trivs i det! ;) 

 

Länkar till kläderna♥ (från vänster till höger): 

1.  Klicka här 

2. Klicka här 

3. Klicka här 

4. Klicka här   

5. Klicka här 

6. Klicka här 

 

 

 

 

Av Ellen - 18 juli 2014 21:48

   


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards