piira

Direktlänk till inlägg 5 september 2014

frågestund & 10 snabb fakta

Av Ellen - 5 september 2014 18:49

   

Hej hej Allihopa!♥ Just nu kännde jag mig lite flamsig och lite hype så jag kommer använda sånna här...

  <-- Smileys lite då och då i det här inlägget bara för att.. det är min blogg vilket gör att jag får göra i princip vad jag vill på den OCH För att jag har lust för att göra det idag! Hehe♥ 


Iallafall! Det här är som sagt en "10 snabb-fakta om mig" och en frågestund ihop. Så jag hade tänkt skriva mina 10 snabba fakta om mig och så kan ni gärna få skriva en liten fråga (eller utmaning om ni skulle vilja det, det går också bra haha! Jag gillar utmaningar) i en kommentar och så kommer jag svara på den/dom i ett annat inlägg eller kanske i en video ifall jag fått min dator inom inte så jätte lång tid. Vi får se helt enkelt!  Så..

Kommentera, Kommentera, Kommentera!!

    

1. Jag ÄLSKAR hösten! och Oktober är nog lugnt min favorit månad under höstårstiden♥ För... HALLOWEEN!! 

 

2. Jag tycker verkligen inte om bananer. Det måste seriöst vara den mest vidriga frukten någonsin... xD Ush! Jag kan verkligen inte äta dom. Har nog inte ätit en banan sen 3:an! Jag vet inte riktigt vad det är men jag kan till och med bli illamående av bara lukten av dom...

 

3.  Okej såhär. Jag har ju ett marsvin (hade två förut men den ena dog för några veckor sedan) och för något/några år sedan på en lördag så åt jag och mina småsyskon godis och kollade på tv och jag såg att det låg en avlång liten "lakrits bit" på golvet några sentimeter ifrån mina fötter så jag tog upp den och tittade på den och tänkte "Vänta... Är det här verkligen en lakrits bit?" så jag tog den långsamt mot min mun och sträckte ut min tunga och slickade försiktigt på den och drog den snabbt bort igen. Det va ingen laktist bit jag hade slickat på.. det va marsvins bajs....

 

4. Jag följer 84 stycken på youtube. Vet inte riktigt vad det ska vara bra för er att veta men, Nu gör ni! 

 

5. Jag har i ca 2 år velat färga mitt hår blått för att Blått hår är awesome!   

 

6. Jag har ALDRIG BRUTIT ETT ÄNDA BEN I HELA MITT LIV! Fett stolt   

 

7. Tre saker jag längtar till just nu 1) HALLOWEEN!!! 2) julafon! 3) TWD säsong 5♥ så peppad ju!!!

 

8. Några av mina favorit ord just nu är Mupp, Bajs, Korv, Bajskorv och Mellis. Jag har förövrigt "hittat på" ett eget ord för den stunden när man är jätte hungrig på kvällen/natten och man bara tar något litet att äta. "Natte-Mellis".  använd det!
 

9. Jag ÄLSKAR zombies! och hade nog tänkt att göra mig till en på halloween eller något annat ifall jag kommer på något annat. 

 

10. När jag va runt 1-2 år så ramlade jag ner i toaletten med huvudet först...   Hehe!

 

 Kram på er!♥

 

 
 
Ingen bild

tilda

11 september 2014 07:00

Vad önskar du dig mest i världen

 
Ingen bild

frida

11 september 2014 07:01

Huuur kan du ha så fina kläder hela tiiiiiden!!

 
Ingen bild

Alexandra

11 september 2014 07:02

Vad heter de smink du använder dagligen?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards