piira

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2014

svamp äventyr

Av Ellen - 12 oktober 2014 21:04

    

God söndag-kväll på er :) 

Igår åkte jag, mamma och mina småsyskon till min moster och gick några timmar i skogen och pockade svamp. Jätte mysigt va det att få gå där och leta efter svamp.

Jag och mamma hittade även den här knasiga svampen (på bilden) när vi gick där. En blå-grön svamp! Jag var bara tvungen att fota den för att den var så häftig!


Och idag har jag umgåtts med Marcus nästan hela dagen. Vi gick till ett högt berg en bit ifrån där han bor med jätte fin utskit. Det va jätte vackert där och träden och alla byggnader såg nästan ut som en målning med alla höstfärgade träd och den molntäckta himmlen  :) Jätte fint! Sen på vägen hem började det nästan spöregna så vi vart jätte blöta och gick dessutom fel en gång så vi fick gå där ute mycke längre än vad vi hade behövt. Hahaha! Tack marcus... xD 

Fast det gjorde inte så mycket! Vi hade det kul iallafall och jag gillar ju regn så det va rätt mysigt ändå. 


Nu hade jag tänkt ta och läsa en liten stund i Harry Potter innan jag somnar, Godnatt Allihop :) 


 
 
Ingen bild

Alexandra

20 oktober 2014 07:36

Du uppdaterar typ alldrig längre!!!!@ 😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢

Ellen

20 oktober 2014 22:53

Nej jag vet förlåt! Det är rätt mycket just nu i skolan och min dator är väldigt seg så jag skulle behöva fixa den men nu under höstlovet om ca 4-5 dagar ska jag blogga massor hade jag tänkt! Har rätt mycket planer inför höstlovets bloggande så håll utkik ^^ kram

 
Ingen bild

Lina

29 oktober 2014 09:15

Hur gör man en ram som du gör på några av dina bilder? gör du dom på pixlr.com isåfall hur!?

Ellen

29 oktober 2014 22:00

Ja det gör jag :) jag kan ta och visa i ett inlägg senast imorgon. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards