piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 17 juni 2013 15:07

Heej :D
Alltså GUD! SJUKASTE vädret! :D haha önskar nästan att jag bara skulle kunna bada hela dagen :3 Mohaahah! Tyvärr så är det så grymt kallt i vår pool men jag ska kanske dra iväg till sjön istället :)
Jag kom faktist nyss in ifrån balkongen! Jag satt och solade med ett glas kallt vatten och frukt ^^ mysigt :)

Jag tänkte bara berätta varför mitt bloggande har vart så dåligt på sistone, det är pågrund av att jag håller på med att flytta bloggen till blogg.se :D jag har ganska mycket kvar att fixa och därför tar det lite tid men jag hoppas ni förstår ;) ska bli så kul när det är klart :D hehe^^
Jag LÄNGTAR!

Aja nu ska jag ta och springa lite :) blev så GRYMT sugen på det! :D Aja ses!

Vad gör ni idag? :)

Av Ellen - 10 juni 2013 19:52

Heej!

Idag var hela skolan på flatenbadet och badade :) det var jätte skönt och rätt varmt i vattnet faktist ^^ vi körde även volleyboll och Nicol fick skrattmås bajs på benet xD haha!

Förlåt för att jag vart så dålig på att uppdatera men dom här dagarna innan skolavslutningen så kanske mitt bloggande blir sämre dels pågrund av att jag inte har tid och delas för att jag inte orkar! Men det är ju bara två dagar kvar tills skolavslutningen (om man räknar med idag) så på onsdag så är det ÄNTLIGEN SKOLAVSLUTNING! Skönt!! Sommar lov behöver jag ;)

När slutar ni skolan? Eller har ni redan slutat?

Av Ellen - 8 juni 2013 13:44

HAHAHA! Galningar! 14 grader i poolen men dom hoppade i iallafall (fast i ca 4 minuter sedan skulle dom upp, haha!) nu så ska vi in till stan och kolla på Madelenes bröllop :) och vädret är på top så det är ju bra! Det är så grymt varmt idag!!! Jag typ sitter och svettas xD haha!

Vad gör ni idag?

Av Ellen - 7 juni 2013 22:55

Glass, körsbär och godis = UNDERBART :D haha!

Nu sitter jag med gitarren i sängen och spelar lite allt möjligt ;) alltså GUD! Vädret idag alltså! Jag har nästan vart ute hela dagen idag! Grymt skönt, och det är ju inte långt kvar till skolavslutningen :D bara 5 dagar (om man inte räknar med idag) JAG ÄR DÅ GRYMT TAGGAD!!!!! ;D haha! Men nu ska jag fortsätta med spelandet! Ha det bra!

När slutar ni skolan eller har ni redan gjort det?

Av Ellen - 5 juni 2013 22:47

Idag har vart en rätt bra dag :) vi hade någon speciell dag i skolan få vi skulle "sprida glädje i centrum" så det var massa uppträdanden, bakelser m.m Jag och Nicol klädde ut oss och dansade som galningar! HAHA! :D men det var kul! Fast nu har jag jätte ont i benen, haha! Men det får man leva med ;) och imorron kommer en vän till familjen och hälsar på :D (han är även min lillasysters fadder, och kommer ursprungligen från England fast har nyss flyttat till Sverige) det ska bli jätte kul ^^ men nu ska jag snart sova! Det har vart en lång, rolig och jobbig dag idag så nu är jag jätte trött ;)

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 31 maj 2013 22:32

Det har vart en så grymt mysig dag idag :) först så åkte jag till skolan och så kollade vi på en film som hette "i rymden finns inga kännslor" (en svensk film) sedan övade vi på ett nummer vi ska göra på skolavslutningen :D och dom 2-3 sista timmarna så gick vi ner till en strand med hela skolan och solade och åt glass :) killarna hoppade glatt i och badade! Jag ville oxå bada! D; lite svårare för mig...hehe ;) men doppa fötterna kunde jag ^^ haha :)

Sedan när jag kom hem tog det inte lång tid innan klara ringde och frågade om vi skulle gå på bio så därför han jag inte göra något inlägg förns nu ;) haha! Men vi kollade på "Den store Gatsby" och den var rätt bra Faktist :) först trodde både Jacob klara att den skulle vara seg och lite tråkig men det var mycket bättre än väntat :D det var ju bra :) och nu sitter jag och väntar på att let's Dance ska börja igen xD haha! Men det är ju final :) hehe!

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 30 maj 2013 22:55

(Bild från WeHeartIt)

Alltså GUD! Jag dör så söt katt! Jag vill bara hoppa in i bilden och gosa! ^^ sjukt gullig :) Skulle lugnt kunna ha en sån hemma^^ fast mycket hällre skulle jag ju vilja ha en mini gris :D jag bara ÄLSKAR grisar! Det är nog det sötaste djuret som finns ^^ (och pandor) jag hade Faktist en mini gris när jag vet liten ^^ den sov i våran tvättstuga :) den älskade ett ställe på marken precis ovanför fönstret i tvättstugan där den låg och solade sig i solen :D hon hette Greta ^^ skulle kunna visa en bild på henne någon gång :) dock så är hon död nu :( men jag skulle lugnt vilja ha en till :)

Vad skulle du vilja ha för djur om du fick välja vilket som HÄLST i hela världen?

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards