piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 30 augusti 2013 09:31

Sitter i skolan nu, vi börjar snart så jag tänkte skriva ett litet inlägg eftersom jag inte gjorde det igår.

Fast nu kom jag på att jag inte hade något att skriva alls så jag bjuder på en bild från igår istället ;) XOXO

Av Ellen - 26 augusti 2013 21:27

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHSHAHAHHAHAHAHAHHA
HAAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH!!!! xD HAR SUTTIT OCH GARVAT I SÄKERT EN KVART XD AHAHHAHA!!!

Min lilla syster hade köpt en badmössa till sin simträning och jag var bara tvungen att prova!!! xD ASSÅ GUUUUUD!! JAG SKA VÄRKLIGEN INTE HOPPA I VATTNET MED EN SÅN PÅ MIG XD AHAHAHAH! SKULLE JU SKRÄMMA IHJÄL ALLA STACKARS SMÅ FISKAR MED MITT GROD/BABIAN/ANK/SNIGEL UTSEÉENDE XD

ASSÅ GUD SÅ HÄR MYCKET HAR INE JAG SKRATT PÅ SJUKT LÄNGE XD KUNDE INTE ÄNS FÅ UR MIG SKRATTET, ELLER FÅ I MIG LUFT!! Så mycket skrattade jag xD FATTA att jag fick ont i magen xD höll ärligtalat på att kissa på mig xD HAHAHAHAHA!! Tårarna bara rann ner över HELA ANSIKTET XD FYYYYY! xD

HAHAHA! Om det är sant det dom säger att man lever länge om man skrattar, då borde jag minst bli 2000 år gammal xD HAHAHAHAHA!!

Hoppas ni har skrattat lika mycket som jag idag xD HAHAHA! Så hörs vi imorron xD

(Bjuder på en lol cat bild från google)

Av Ellen - 19 augusti 2013 19:37

Hej alla läsare!

Länge sedan jag Värkligen uppdaterade på riktigt! :O annars har jag bara lagt upp lite slarv inlägg lite då och då! Men nu ska det bli ändring på det :D idag var det första dagen i skolan!!! :D känns så grymt roligt att vara tillbaka i skolan ^.^ dom har byggt om jätte fint och jag är alldeles pepp på att börja plugga :D hahahah! Känner mig som värsta pluggisen när jag skrev så men jag älskar värkligen att lära mig saker :)

Vissa av er kanske tycker att skolan är trist och tråkig, men jag hade tänkt att göra ett ex antal videobloggar där jag ska berätta om lite enkla tips på hur man kan göra skolarbetet så mycket roligare och lättare :) vi får se när dom kommer ;) men nu måste jag sluta! Jag ska nämligen gå ut och bada i poolen en stund men syskonen :) XOXO

Av Ellen - 27 juli 2013 11:58

Nej men Hallå ;)

Nu sitter jag i husbilen på väg till Frankrike :) jag hade faktist inte så mycket att skriva egentligen mer än att jag kommer kunna blogga så länge jag är i Sverige sen vet jag inte om jag kommer kunna blogga något när jag är i t.ex Frankrike men vi får se ;) så ses

Av Ellen - 26 juli 2013 20:46

Imorron runt tio åker vi med husbilen till Frankrike :D YEEY! Har längtat jätte länge :) så idag var jag och mamma och handlade mat och sånt till resan, och även en doppressent till mammas och pappas kompisar som ska ha dop snart ;) och eftersom vi ändå var och handlade så passade jag på att köpa lite saker ^^

CUPCAKE - från in och finn (29 :-)
Gris/panda skrivblock - från klackenbergs böcker och papper (49 :-)

Måste då också berätta att jag nog inte kommer kunna uppdatera bloggen på resan :( men dock så kommer jag komma hem med massa fina bilder, roliga saker och massa coola projekt som jg kommer att fila lite på Medans jag sitter i husbilen ;) hoppas bi får världens härligaste fortsättning på sommarlovet när jag är borta :) men nu måste jag sluta och ta och packa in mina kläder i husbilen och sen mysa lite framför tven ;) ses

Av Ellen - 22 juli 2013 23:26

Hola amigos!
Så sjukt längesen eller hur!!! Har lixom inte kollat bloggen på HELA sommaren! Helt sjukt! Men det har ändå vart rätt skönt :) att bara få slappa och ta det lugnt och inte tänka på bloggen har Värkligen var skönt men nu är jag tillbaka på banan igen :D

Idag har vart en sån där jobbig och inte alls rolig dag :( jag har dessutom haft jätte otur idag! Inte roligt alls.
Morgonen till klockan 12 var jätte härlig men sen blev dagen bara värre och värre! :( först ramlade jag och skrapade upp hela sidan av låret och kunde knappt röra mig utan bara låg på assvalten där jag hade tramlat, som tur var så fanns min lillasyster Alice till hjälp :) ibland är det bra att hon finns där. Sen efter en stund så blev jag rätt hungrig och tog en frusen jordgubbe ur frysen som jag tänkte spetsa på en gaffel och sedan äta, men då gick jordgubben sönder och gaffeln spetsade min tumme istället :'( inte roligt! Och nu för en stund sedan så trampade jag på Alice örhänge så den åkte in med nålen in i hälen på mig! AJAJAJAJAJ!! Och en annan dålig sak var att när jag ramlade tidigare idag så sprack hela min mobil! :( (Så det är rätt svårt att skriva det här inlägget eftersom jag skriver från mobilen just nu)
Så idag har inte direkt vart en höjdar dag om man säger så :/

Men vad ska man säga ;) efter regn kommer sol :D HAHAHA! (Fast jag gillar ju regn men jaja ;D)

Men nu måste jag ta och sluta! Jag är rätt trött och hade tänkt sova nu :) men imorron så är jag tillbaka igen ;) godnatt allihop :)

Av Ellen - 26 juni 2013 09:27

Hola!
Förlåt för min jätte dåliga uppdatering! Men i midsommras så kunde jag inte låsa upp min mobil pågrund av att jag inte kunde min Puk-kod :( men nu kan jag använda mobilen ;) Aja men igår och i förigår så var jag så grymt trött och hade nästan inget att blogga om så därför blev det inget då häller.

Men nu till det här med bloggflytten...
Man kan säga att det inte går riktigt som jag hade förväntat mig :/ att ladda upp headern går inte, och jag har inte hittat någon bra bakgrund! Så jag har blivit lite osäker på om jag faktist ska byta till blogg.se ellenEllen jag ska byta till något annat eller ingenting alls och stanna kvar på bloggplatsen. Så förlåt om det tar sådan tid! Men vi får se hur det blir med det här med bloggflytten helt enkelt.

Ses :)

Av Ellen - 20 juni 2013 11:23

Morsning!
Jag är så SJUKT PIGG och pepp idag! ^^ härligt! och det är ju toppen eftersom min bloggpepp vart... Sådär... Den här veckan. Men nu är den tillbaka :D skönt!

Och lite info!
Jag håller ju på med att flytta bloggen till blogg.se och det tar lite tid! Och nu ska jag även åka bort över midsommar (vi åker idag) så då kommer jag inte kunna fixa bloggflytten på ett tag men jag hoppas att det kommer gå snabbt och smidigt :D

Det var typ allt jag hade tänkt berätta men, Hejdå ^^ XOXO

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards