piira

Inlägg publicerade under kategorin Viktiga saker♥

Av Ellen - 7 oktober 2013 16:35

Jag har tänkt på en sak.
Jag ÄLSKAR glada människor, och idag när jag gick på bussen så satt buss chaffören med ett stort leende och sa hej till alla som gick på :D jag blev jätte glad :) och då kom jag på att bara av att han sa hej och log så blev jag glad, av bara så små saker som att le åt andra kan få en att må så bra :D

Här är några av de små, små saker som verkligen kan få mig på bra humör och som är hur lätt som helst att göra och så mysigt att få :)

Och något av det bästa jag vet är att göra folk glada så jag tänkte... "Varför kan jag inte utmana mina läsare lite och be dom att sprida glädje till folk?"

Så det är just det jag ska göra ^^ här är ert uppdrag<3

Så under någon eller några dagar så ska du säga något snällt till någon du inte känner :D
Jag ska själv försöka mig på detta och jag ska försöka börja imorgon :)

Skriv gärna i en kommentar hur det gick ;) kram

Av Ellen - 6 oktober 2013 21:59

ÅÅÅH!!! Jag verkligen dog av glädje när jag såg det här! Jag, jag blev veckans blogg på en av mina största idolers blogg!! Jag blev helt tokig av lycka!! Hela kroppen blev helt varm och jag förstod inte vad jag skulle göra mer än att tacka finaste Moa som äger www.epicfaiil.se som valde mig som en av de två vinnarna. :D tack!

Och välkommen alla ni nya läsare som hittat hit ^^ hoppas även att ni vill fortsätta följa mitt liv ;)

Xoxo Ellen

Jag vill också säga grattis till Rebeca som också vann veckans blogg denna veckan :) grattis!!

Av Ellen - 26 september 2013 17:12

 



♥XoXo Ellen♥   
 

Av Ellen - 25 september 2013 22:14

ÅÅÅÅH! :D jag har en stor, jätte stor hemelli hemlis som jag inte ska berätta för er nu ^^ Hihihihihii!
Jag är så sjukt hyper just nu ^^ jag har stått och dansat runt i flera minuter och bara skrattat :D jag är så Grymt glad!!! Hahah! Men som sagt jag ska inte säga något för äns imorgon :) så håll utkik :D hahah!

Av Ellen - 17 september 2013 08:15

Som kanske många vet så har Disney stjärnan Miley Cyrus bytt stil från vanlig lite försiktig liten tjej till att ha lite mer naken klädsel, kort hår och knall röda läppar. Många har stört sig och tyckt mycket illa om henne på grund av hennes stil och hennes nya musik videor. Jag har dock inte haft någon speciell åsikt om detta och sen när jag kollade in på Keelas blogg så såg jag att hon hade skrivit om just detta så jag tänkte "varför gör inte jag också det?" :)

För om man kollar på t.ex lady gaga så bryr sig ingen ett dugg ifall hon går runt i en snäck bh och ett par stringtrosor, men nu när Miley är naken i en video så måste alla bli helt galna! Men hon visar ju inte äns "de privata" kropps delarna! Och det är ju inte direkt hon som var den första med att visa sig naken i en video direkt! Men det bryr sig ingen om utan alla ska bara trycka ner henne för att hon bytt stil! Jag tycker det är rätt starkt av henne att våga byta stil till denna eftersom alla värkar hata det så mycket. Men liksom, varför hata när man kan gilla? Om hon gillar det hon har och den stilen hon har så får hon väll göra det :D eller hur?

Jag tycker ni borde läsa Keelas inlägg om detta också :) http://fames.se/keela/ <-- klicka

(Bild från google)

Av Ellen - 7 september 2013 22:32

OMG! Kollade nyss på Kick back packs live stream på deras bloggar! Det var så sjukt mysigt och det coolaste var att Cornelia (min kompis som gick i min skola förra året men bytte) blev nämnd flera gånger och Caty sparade hennes bild som hon tog på dom på datorn, på sin mobil O.O fatta!! Jag har till och med fått STARSTRUCK just nu fast det var Cornelia som allt hände xD FATTA VAD SJUKT! JAG SKULLE DÖTT AV LYCKA OCH GRÅTIT PÅ MARKEN XD HAAGAHA! Asså ni fattar inte hur mycket dom HÄÄÄR tjejerna betyder för mig! Jag är som en beliber fast för dom ^^ asså jag kollar deras bloggar hela tiden, beundrar dom och inspireras något såå grymt av dessa härliga tjejer<3 hoppas att jag någon gång får träffa dom då skulle jag ärlig talat gråta <33

Caty: www.caty.nu
Moa: www.epicfaiil.se
Keela: www.fames.se/Keela
Johanna: www.johannabloggar.se (www.hofh.se)

Kolla dom!!

Av Ellen - 5 september 2013 20:17

NU ÄR JAG ARG!
Förlåt för att jg är arg men ibland får man faktist vara det! JAG ÄR SJUKT ARG PÅ EN INSTAGRAM SIDA SOM KALLAR SIG "allavisomhatarkatter"!
Dom har skapat denna sida för att dom tydligen hatar katter och kattungar (varför vet jag inte) och så lägger dom upp videos och bilder på hur mycket dom tycker att katter borde utrotas! Dom har gjort två videos där dom misshandlar två katter! Ena videon kastar (läs: KASTAR) en liten katt i en stor soptunna! Och i den andra så slår dom en liten stackars katt med en skurmopp! D; FATTA VAD SJUKT!! OCH DET DUMMASTE ÄR ATT DOM SKRATTAR NÄR DOM GÖR DET HÄR! >:( ÄRLIGT!!!! VAD HAR FLUGIT I DOM EGENTLIGEN???!' DET HÄR E DET DUASTE JAG SETT/HÖRT!!!!

Så ni som har instagram SNÄLLA anmäl detta! Jag själv har gjort det och jag vet att många andra oxå gjort det, men Iallafall! Dom måste stoppas!

(En annan sjuk sak är att jag tror dom är rätt unga oxå x( om jag inte förde fel på rösterna så lät dom typ som att dom inte var särskilt gamla! Runt 10-13 år kanske! SJUKT!)

Av Ellen - 1 juli 2013 05:49

Heej ^^
Idag vaknade jag tidigt på grund av att idag så ska jag på kollo ^^ det är ett musik inspirerat kollo som. Jag gått på i 4 år nu tror jag ;)
Men det är rätt kul faktist :)
Jag kommer tyvärr inte kunna blogga under de här dagarna men när jg kommer hem så hoppas jag att jag är på tillrekligt bra humör för att bloggpeppen ska vara tillbaka och då så kommer jag skriva om lägret ;)

Om ni undrar varför jag inte bloggat på SJUKT länge så är det för jag Värkligen inte orkat och Värkligen inte haft lust att skriva något! Och dessutom har jag inte gjort något speciellt heller!! :/ men jag hoppas att jag orkar och vill skriva nästa vecka :)

(Haha nyss blev jag galen för att jag trodde det var någon som inte vaknade av sin veckarklocka och bara lät den pipa, men det var tydligen tvätt maskinen :O haha!)

Hörs på lördag om jag orkar! :)

XOXO

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards