piira

Inlägg publicerade under kategorin Citat och insperation♥

Av Ellen - 23 november 2013 09:30

                  Bild från weheartit 


Av Ellen - 22 november 2013 09:30

                 Bild från weheartit 


Av Ellen - 21 november 2013 17:50

   

  


Kom ihåg nu att vi alla är vackra! oavsett färg, form eller intressen. Du är bra som du är! jag kan hålla med om att det kan vara jobbigt ibland! jag är inte heller nöjd och glad över hur jag ser ut, men då gäller det bara att inse att man fakrist inte kan rå för att man ser ut på ett visst sätt! varför ska samhället och andra människor bestämma över hur du ska se ut, klä dig eller tycka om? så sjukt löjligt! kolla nu på videon och ta till dig. 


(kolla jakobs kanal "Norrlands konung" också) 


kram♥

Av Ellen - 21 november 2013 09:30

               Bild från weheartit 



Av Ellen - 20 november 2013 09:30

  

lda bild från weheartit



Av Ellen - 19 november 2013 09:30

 

Bild från weheartit 


Av Ellen - 18 november 2013 09:30

 

Bild från weheartit 


Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards