piira

Inlägg publicerade under kategorin Citat och insperation♥

Av Ellen - 27 augusti 2013 06:28

Bild från weheartit :)

Av Ellen - 21 augusti 2013 17:43

Bild från Weheartit

Av Ellen - 6 juni 2013 18:03

Jag tycker fortfarande att blått hår är GRYMT snyggt <3 så jag bjuder på denna som inspiration idag :)
Bilden är ifrån weheratit

Av Ellen - 2 juni 2013 09:17

Jag äger inte fotot

Av Ellen - 29 maj 2013 08:01

Bilden är från WeHeartIt

Av Ellen - 26 maj 2013 17:26

Jag bara ÄLSKAR Japan :D Att bara kolla på dessa bilder gör mig grymt inspirerad! dom har så grymt coola idéer och söta saker så man kan inte låta bli att bli inspirerad av det! Någon gång i mitt liv ska jag åka till Japan har jag bestämt ^^ Lixom tänk er! Där borde det finnas HUR MYCKET söta saker som HÄLST! :D

Vart skulle ni vilja åka någonstans? :)

(Bilderna är från google)

:)

Av Ellen - 23 maj 2013 19:56

Jag äger inte bilden!

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards