piira

Inlägg publicerade under kategorin Citat och insperation♥

Av Ellen - 15 maj 2013 16:51

TJEÄNA :)
Sitter just nu på mitt rum och spelar gittar och lyssnar på jessie j :) jag kände att min uppdatering vart... Sådär... Dom senaste dagarna. Jag har vart trött, haft ont i huvudet, mycket i skolan och helt enkelt inte orkat uppdatera speciellt mycket. Det känns som att min bloggpepp vart helt borta denna veckan :( det är lite tråkigt eftersom jag älskar att blogga och jag älskar alla mina läsare, ni är toppen :D Kärlek till er^^ men jag ska försöka hitta tillbaka igen :) såhär kan vi ju inte ha det ;)
Och för att det ska gå lite lättare så skriv gärna vad ni vill se i bloggen denna veckan så kanske det blir lite lättare för mig ^^ tack i förväg :)

Vad gör ni för att få inspiration?

(Gammalt foto)

Av Ellen - 8 maj 2013 08:47

Bilden är från WeHeartIt!

Av Ellen - 7 maj 2013 07:08

(Bild från WeHeartIt. Jag äger inte bilden)

Av Ellen - 30 april 2013 16:43

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 28 april 2013 21:59

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 22 april 2013 07:55

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 21 april 2013 18:24

Bild från WeHeartIt

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards