piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 24 december 2013 11:42

Jag hade bara tänkta att önska er alla en riktigt mysig och rolig jul nu! Hoppas ni får vad ni önskat er och att ni får en massa god mat idag :D jag hade inte tänkt att blogga något mer än det här idag så vi får helt enkelt vänta tills imorgon till ett nytt inlägg :) kram på er! Och god jul.

Av Ellen - 22 december 2013 17:26

Hej hopp kompisar! :D
Idag har vart en väldigt bra dag tycker jag nog. Haha! Jag vaknade ganska sent och sen gick jag iväg på en liten promenad med musik i lurarna och en väldigt glad och possessiv kännsla i magen, haha! Jag fick även en sån lust att klättra och hoppa runt lite på vägen så jag passade på att klättra upp på en liten lekstuga vid en lekplats, hänga upp och ner i ett träda, springa upp för en massa backar och hoppa över några vägbommar. Haha!

Efter en stund så ringde pappa och han hämtade upp mig på vägen hem och så åkte vi iväg till hans jobb där jag hjälpte honom att vika lite papper och stoppa dom i kuvert och lyssnade på musik som han kallade för kastrull musik haha xD
Sen åkte vi vidare och hälsade på mormor där vi mötte min mamma och lillasyster Alice och fikade :) och nu är jag hemma och ska snart äta mat. Det kommer bli hemma lagad pizza. Mums!

Vad har ni gjort idag? <3

Av Ellen - 21 december 2013 19:38

Nu är jag äntligen hemma igen från att ha vart och handlat med familjen och ska alldeles strax klä in alla mina små paket till familjen i massa söta papper och snören som sedan ska läggas under granen som vi pyntat imorse och lyssna på bra musik av Daniel eller Petter. Tänk att det bara är tre dagar kvar till julafton! (Eller två beroende på hur man ränkar) Sjukt! :D

Alla klappar är iallafall köpta! känns väldigt skönt att jag köpte de i god tid i år, så jag slapp att stressa en massa med att hitta det jag behövde. Haha! Jag brukar oftast vara rätt dålig med sånt!

Nu får jag ta och sätta igång med present fixandet så får vi höras mer sen haha! Kram på er.

Av Ellen - 19 december 2013 20:06

Har nyss bytt header som jag ska ha i några veckor bara :) jag kände att min förra header inte passade årstiden och för att jag hade tröttnat lite på den nu när jag haft den rätt länge.

Det lite tråkiga med den nya headers är väll att det är en mobil bild istället för systemkamera och är därför mycket dåligare gjord. Men det får vi skita i tycker jag haha!
Vad tycker ni? Blev den bra?

Av Ellen - 18 december 2013 07:39

Idag är det mardrömmarnas dag!! D: vi ska åka SKRIDSKOR!!! HAHAHAHA! Ush!
Jag har verkligen inte velat att den här dagen ska komma för jag kan verkligen inte åka skridskor xD hahah! Men det kommer nog bli rätt kul ändå ;) vi kommer att åka till Kungsträdgården och åka skridskor och gå på julmarknad vilket säkert blir jätte mysigt. Och idag ska jag försöka ta en MASSA kort hela dagen och kanske filma något om jag hinner! Vi får se hur det blir med det.
Jag ska iallafall ta och klä på mig snart så att jag inte går till skolan i pyjamas och tofflor haha! Det skulle vara knasigt ju! Haha!
Frostiga Kramar till alla er från mig :D haha!

Av Ellen - 15 december 2013 15:14

Hej, Hej alla tomtar, troll och andra saker där ute!
Jag tänkte ha en liten frågestund här på bloggen eftersom jag kände att ni kanske inte kände mig så väl och för att jag inte haft någon idé ALLS om vad jag skulle blogga om! (Och därför bloggat väldigt lite...)

Så har ni något ni undrar eller tycker skulle vara kul att veta om mig så får ni gärna skriva en liten kommentar här nedanför :D kram på er!

Av Ellen - 13 december 2013 09:59

Nu sitter jag och Nicol i en taxi påväg till skolans huvudkontor där vi ska lussa med skolan för alla som jobbar där :) alla tåg och tunnelbanor är det trassel med så vi fick åka taxi istället ;)

USH! Att åka taxi och skriva ett blogginlägg på mobilen är inte en så bra kombination märkte jag... Börjar må lite illa :O så jag tar och avrundar här tror jag ;) glad lucia på er

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards