piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 10 oktober 2014 20:55

 

 Glad Oktober alihopa :D Hur mår ni?

Ja, jag vet! Jag har inte bloggat på VÄÄÄLDIGT länge.. Men jag har kännt att jag varken har orkat, haft lust eller riktigt intresset till att sätta mig och skriva om något nu under ett tag men nu är jag tillbaka med ny bloggpepp och positiv inställning till att börja blogga på riktigt igen :) 


Under den här tiden jag inte bloggat har jag endas fotat under några få tillfällen och jag tänkte dela med mig av nåra av dom och berätta lite av de sakerna jag sysslat med under de här veckorna, hehe! 

      

Var med Elli en helg för några veckor sedan för ett ltet "foto-äventyr" efter vi båda ha ett rätt stort foto intresse, så vi gick runt och fotade lta allt möjligt bland anat löv, träd oss själva. 

   

Åkte till ett graffitti ställe med skolan som ett projekt uppstartande till vårt projekt om förbjuden konst och censurering osv. Rätt spännande tycker jag och jag har alltid farcinerats av grafitti s det här var jätte kul :) (Jag och nicol)

   

Har även umgåtts med dessa fina människor rätt mycket under dessa veckor. Den här bilden är tagen av Liv som därför inte synns med på fotot men tyckte hon kunde få beröm fr fotot iallafall :D Åh, vad jag har roligt med mina vänner alltså, haha! (på bilden: Jag, Vilda, Marcus, Isak och Andrea) 


SÅ! Nu måste jag ta och göra lite skolppgifter ett tag nu och kanske försöka hitta något litet gott att smaska på en stund. Det är ju ändå fredag ;) 


Kram på er!

Av Ellen - 13 september 2014 11:29

           

     

ÅÅÅH! är så fruktansvärt glad så det är inte sannt♥!! För två dagar sedan (i torsdags) så var jag på grönalund med Marcus och såg Daniel Adams Ray♥ 
 
Som jag har skrivit, jag vet inte hur många gånger tidigare, så är Daniel nog min absoluta favorit artist i hela världen. Och jag har längtat efter att få gå på en av hans konserter i flera år nu och äntligen var det dags. Jag är verkligen så grymt glad :D 
 
Jag, Marcus, Vilda och Iska åkte till grönan direkt efter skolan och åkte en massa karruseller osv till på kvällen då Vilda och Isak åkte hem. Jag och Marcus stannade då kvar och väntade på att konserten skulle börja klockan åtta. Konserten var verkligen jätte bra och daniel sjöng och rappade som en gud, haha! 
Jätte mysig kväll♥ Så bra har jag inte haft det på länge! 
 
Kram♥ 
 
 
Här är några av Daniels alla låtar för er som är sugna på att höra något av honom♥
 
 
 
  
 
 

Av Ellen - 4 september 2014 20:17

         


Av Ellen - 2 september 2014 18:05

 

Hej hej♥ Äntligen fungerar datorn igen :D 

Jag har dock inga bilder just nu men jag ska börja med det snart igen så därför fick det här inlägget bli utan någon riktig bild men jag koppas det inte gör något.


Alldeles strax hade jag iallafall tänkt gå till Rockville som är en slags "fritidsgård" i närheten av där jag bor. De har övning till deras kör idag som jag är sugen på att vara med i.Jag gick och lysnnade på dom lite innan sommaren och det var jätte bra så jag blev jätte peppad på att också prova på det. Jätte taggad verkligen!  


Förresten! Ni borde ta och titta in min storasyster sofies blogg också! Hon har rätt nyss startat den och bloggar lite när hon känner för det :) Klicka bara på bilden för att komma dit eller klicka på länken Här!

 

Av Ellen - 23 augusti 2014 15:48

Hej hej!
Jag kan tyvärr inte blogga från datorn just nu för det är något fel på den. Vet inte riktigt hur lång tid det kommer ta innan vi fixat det men vi får se helt enkelt.

Så just nu ligger jag bara och kollar serier från mobilen men jag kände att jag kanske borde berätta om datorn för er så att ni inte undrar vart jag tagit vägen någonstans ;)

så länge får ni en bild som Sofie hjälpt mig att redigera som jag tyckte va lite rolig :) vi fixade så att det ser ut som att jag svävar! Kram på er.

Av Ellen - 21 augusti 2014 16:02

   

Hej Hej :)♥

Först ville jag bara börja med att be om ursäkt för mitt Jätte dåliga uppdaternade den här veckan.. Men varken inspiration eller ork att blogga har funnits hos mig de senaste dagarna så det blev rätt segt med det helt eneklt hehe ;) 

Men jag är så grymt glad nu för är bloggpeppen är äntligen tillbaka igen! Pepp, Pepp, Pepp :D 


Jag kännde idag när jag kom hem att "Oj vad jag känner mig kreativ och taggad på det mesta nu helt plötsligt". Allt från Skola, låt skrivande, bloggande, att rita osv. Jag känner redan att så fort jag är klar med det här inlägget ska jag ta och spela gitarr, rita eller något liknande. Jag hoppas att kreativiteten håller i sig ett bra tag nu!♥ 


Tyvärr så har jag lite dåligt med bilder just nu så här får ni en bild på en jätte söt klubba jag fick när jag åt pizza för några dagar sen♥ Kram :D 

   

Av Ellen - 18 augusti 2014 19:02

   

Hej hej :D Äntligen! Första skoldagen avklarad!! Wiiiiiiiiiie!!♥ 

Jag va i skolan från 9:30-10 (...någonsting)  och hängde en stund med Andrea, Isak och Vilda sen efteråt.

Sen vid fyra åkte jga hem och så tog jag och Alice spadar och började gräva ett hål i marken bakom en stuga vi har på vår trädgård som vi skulle begrava stackars Herr Muffin i.

För er som inte vet så är Herr Muffin ett av mina marsvin som tyvärr dog imorse. Han har inte mått bra alls på sistone och va rätt gammal så det va lite trisst men det är sånt som händer♥


Sen så var det några jätte roliga och söta små killar på bussen på väg hem förut. De var väll i 7 års åldern kanske och satt en bit ifrån mig och Vilda och körde som "Tittut" mot oss och varje gång de kom fram så vinkade dom och tyckte det var hur kul som helst jag vinkade tillbaka xD Haha! Hur söta? 


Vad har ni gjort idag? Kram♥

Av Ellen - 17 augusti 2014 14:42

 

        

Igår förmiddag åkte jag hem till Marcus och spelade Ps3 med hans små bröder en stund. Sen vid klockan 4 kom jag hem och så åkte jag, Alice och pappa iväg och gick på "Diggiloo" resten av kvällen :) 

Det var bra musik och roliga sketcher på scenen och jag hade iallafall roligt. Men sen mitt i showen så blev det ett riktigt ösregn så de vart till och med tvungna att avbryta konserten haha! Helt otroligt vad det regnade alltså! xD 


Och idag är allra sista dagen för mig på sommarlovet. Lite trist men jag är ändå rätt taggad på skolan nu faktiskt! Ska bli kul att få träffa alla igen :D 

 

Kram på er♥

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Skapa flashcards