piira

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

ÅÅÅH jag vill ha <33

Av Ellen - 8 april 2013 23:16

Är det bara jag som tycker att blått hår är sååååå snyggt!!! *-*


Epicfaiil/Moa har haft det och det var så sjukt snyggt!! Har tyckt att blått går är SÅÅ snyggt jätte länge nu^^ och jag vill ha det 8D men jag vet inte om jag vågar :(
Varför vågar du inte??


1. Jag har aldrig färgat håret förut och vet inte riktigt hur jag ska "göra det"
2. Känns lite som att många kommer att tycka det är konstigt o.o
3. Vet inte om det skulle passa mig :(


Vad tycker ni?? Jag kanske bara ska färga mitt under hår i den färgen och se vad jag tycker :) haha ^^ vi får se vad jag gör ^^ (kanske inte blir något alls... Men jag vill ^^


(Moa's blogg --> www.werun.se/Moa )

 
 
Nicol Sarniak

Nicol Sarniak

9 april 2013 20:03

Jag tycker att du skulle kunna färga håret lite... Alltså inte hela håret bara där nere först... Jag tror att så ljust blå som Moa hade skulle inte passa dig... Men jag tror det... Jag vet inte faktiskt.... Men jag tycker att du borde prova.... Göra ditt hår som du vill... Inte lyssna på elaka kommentarer.... Du får bästema... Men om man tänker så nu, så kanske den skulle passa dig.... Inget vet.... Du måste föra det för att veta... ;-) <3

http://nici222.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Potato

15 augusti 2014 14:47

Jag tycker också att du skulle passa sjukt bra i det men om det känns för mycket skulle du kunna göra Dip-Dye eller slingor i blått.

Ps. Jag tycker också att det är jättefint!

Ellen

15 augusti 2014 18:40

:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards