piira

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ellen - 31 oktober 2013 20:17

Hej hej :D
Nu är han färdig!! Min lilla pumpa! Okej, liten och liten var väll kanske och ta i men söt blev han iallafall ;) haha!
Det här var första gången någonsin som jag skurit en pumpa själv! Och jag tyckte att jag lyckades rätt bra iallafall. Haha! Eller vad tycker ni?

Av Ellen - 31 oktober 2013 15:33

MOHHAHAHHAHAHA!! DET ÄR HALLOWEEN! :D

Idag har jag, Sofie, Alice och André (sofies pojkvän) bakat lite! ^^
Senare ikväll ska jag kanske iväg på bus eller godis med min lille bror och hans kompis, haha! Jag har ändå inget bättre för mig ;D
Det är rätt jobbigt att hålla sig borta från allt godis och goda kakor nu på halloween eftersom jag har "socker förbud" fortfarande,men jag ska klara det ;)

Glad halloween på er! Xoxo!

Av Ellen - 30 oktober 2013 22:29

Hej hej!
Idag har jag vart iväg med familjen på Sydpolen (badhuset alltså).
Det var kul ibland men jag tröttnade rätt snabbt. Jag hade velat åkt iväg och träffat Cornelia (en som gick i min skola förut) och Caty (bloggerskan <33) i Tumba. Caty hade nämligen i samarbete med "Popkollo" en gratis musik workshop ungefär där man kunde få spela instrument, sjunga och prova på att rappa med Caty och massa andra. Det hade vart riktigt kul att gå på tror jag :D och Caty är ju en av mina idoler så det hade vart grymt roligt att träffa henne men det får väll bli någon annan gång :)

Iallafall! Nu till ämnet xD haha!
Nyss så fick jag en så sjukt rolig idé :D jag ville städa upp i min garderob (som då var väldigt stökig o.o) och sen fick jag en ännu bättre idé :D MOHAHAHAHA! Och det här blev resultatet! Jag gjorde tre stycken krokar av ståltråd som jag hängde upp med kludd, haha! Och sen gjorde jag färgglada lappar till alla mina klädlådor :) det blev rätt fint ändå haha!

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 29 oktober 2013 09:35

* göra pärlplattor :D
(jag har känt länge nu att det skulle vara en kul grej att göra! Jag älskar ju att göra pärlplattor)

* gå ut och springa en liten stund :)
(Haha jag har typ bara legat i soffan hela dagarna den här veckan och det gör mig så slö och gör att jag inte mår så bra så att gå ut och springa skulle vara rätt skönt tror jag! Dessutom älskar jag att springa!)

* spela Sims!!!
(Nu när det är Höstlov så kan jag ju spela en hel del Sims :D så det kommer helt säkert komma upp något eller några Sims inlägg till, vi får se)

Vad gör ni idag? :)

Av Ellen - 28 oktober 2013 13:23

Hej människor :D
Jag tänkte ha en frågestund igen. Jag hade det ju för någon månad sedan men jag kände att jag dels inte hade något mer intressant att skriva och så tänkte jag att det skulle vara ett rätt kul och snabbt sätt för er att lära känna mig lite :) så skriv så många frågor ni vill så kommer det komma upp ett svars inlägg om några dagar :)

Bjuder på en någon vecka gammal bild så länge, kram

Av Ellen - 28 oktober 2013 11:29

 


Xoxo Ellen 

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards