piira

Alla inlägg under mars 2015

Av Ellen - 12 mars 2015 10:15

                                 


Av Ellen - 10 mars 2015 13:53

   


HEMMAAAAAA!!!!! :D 


Jag kännde verkligen att det vart dags nu att åka hem. Hade saknat sverige lite grann faktiskt även om jag trivdes något så grymt i Afrika. Bilder osv kommer så småning om. Nu tänker jag ta och SLAPPA en stund och så drar jag till rockville-kören senare ikväll :) Härligt!

Av Ellen - 4 mars 2015 12:15

   


 

Don´t Believe me just watch!! :D Haha! 

De flesta av er har säkert hört den här låten tidgare men jag var bara tvungen at dela med mig av den iallafall.

Åh, vad jag blir på bra humör av den här låten. Så otroligt glad och svängig. Det går knappt att sitta still när an lyssnar på den ju! 

Och videon! Underbar, haha! Älskar verkligen deras danssteg i videon och kan nog stå och dansa efter dom i flera timmar i sträck xD 

Igår satt hade jag på den här låten non-stop genom nästan hela dagen och kommer förmodligen ha det idag på planet också. 

 

Så jag tycker verkligen att ni borde ta och lyssna på den och njuta av videon ni också :D 

Kram 

 

Av Ellen - 4 mars 2015 09:00

    

Eller klicka HÄÄR 


________________________________________________________________________________________________

SÅ! detta är alltså mitt och Nicols lilla "Projekt". 

Än så länge finns det dock ingen video uppladdad men gå gärna in iallafall och prenumerera så ser ni snabbt såfort vi laddat upp vår första video. Videon är dock filmad men eftersom jag åker iväg idag så hann vi inte redigera den, men den kommer upp redan nästa vecka någon gång :) 


Kram och sköt om er :D


Av Ellen - 3 mars 2015 22:47

       

Idag åkte jag över till Nicol och hängde med henne i några timmar. 

Vi åt popcorn, spelade gtaV, drack massvis med te och kaffe och fixade med vårat projekt. Super kul! :D 

Är så taggad! 


Åh, Jag är så glad över att jag och Nicol börjat umgås mer nu igen, för i sexan och sjuan var vi med varandra hela tiden. Men sen andra terminen i sjuan och början av åttan var vi mer isär så det är superskoj att få umgås med den här knasbollen igen! :D Jag har så otroligt roligt med min bästis Nicol!  #Bästiskärlek<3 haha!!


Och imorgon klockan 09.00 kommer ni får en liten klarare bild av vad vårat lilla projekt är :) Kram på er

                              Och glöm inte att kika in Nicols blogg också genom att klicka HÄÄR

Av Ellen - 3 mars 2015 19:45

    

Sjukt vad tiden går fort. Redan IMORGON åker jag iväg till Namibia. KNAS!! 

För er som inte vet så ligger Namibia i sydvästra Afrika, och jag har drömt om att få åka till ett afrikanskt land sedan jag gick på dagis så det kommer bli super spännande verkligen. 


Jag kommer åka imorgon vid 12 tiden med pappa och vi kommer hem till sverige igen på tisdag. Så taggad!! 

Så jag måste ängna kvällen till att packa eftersom  jag inte gjort det än, haha! ...Bra där Ellen

 

Jag är dock osäker på hur bra internet det kommer vara på hotellet så vi får se om jag kommer kunna blogga under kvällarna när vi är där. Vi får hålla tummarna helt enkelt ;) 

Kram så länge

Av Ellen - 2 mars 2015 21:05

         



Av Ellen - 2 mars 2015 11:16

     

Kollade alldeles nyss på den här filmen. Det här var andra gången jag såg den och det är absolut en av mina favorit filmer. Så fin ju!


Filmen handlar lite kort om John (Channing Tatum) och Savannah (Amanda Seyfried) som träffas under sommaren och blir snabbt förälskade i varandra. Efter två veckor tillsammans måste John åka tillbaka till den amerikanska armén han är med i och Savannah måste åka tillbaka till skolan. De tvingas att vara ifrån varandra i ett helt år men de håller kontakten med varandra genom handskrivna brev hela året. När John kommer hem igen förändras massor och han bestämmer sig för att åka tillbaka till armén igen och är borta i två år till ifrån Savannah. Under de två åren har allting förändrats och John måste fatta ett väldigt svårt beslut. 

 

 

Jag gillar den här filmen så otroligt mycket. Så otrolit fin och sorglig.

Och ett stort plus i kanten är ju att det är just Channing Tatum som spelar John :D Han är ju så snygg! Haha! Jag kom på när jag kollade på den här filmen att jag hade kunnat skriva upp honom också tillsammans med Emma igår på "Kändis-crushs", haha! 

 

Så om ni letar efter en film att se på och skulle kunna tänka dig att se på en fin, romantisk och sorglig film kan ni ju kika in denna :) Filmen finns på Netflix vet jag iallafall så om ni har det så är det bara att leta upp den. 

Kram

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards