piira

Alla inlägg under april 2013

Av Ellen - 30 april 2013 16:43

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 30 april 2013 09:01

Hur mår ni idag då?? Jag mår iallafall TOPPEN ;D

Haha igår kväll utmanade jag min kompis att vi skulle ge varandra en HI FIVE när vi träffar varandra i skolan idag :) vi får se om han kommer ihåg det xD

Ja, idag är det Valborg ;) ska bli rätt kul! Hoppas att jag inte blir helt själv där vid elden Medans lillasyrran är och hoppar och leker med sina vänner! Jag får ta och ringa Nellie och klara och se om dom kommer ;)
Aja nu ska jag sluta! Hejdå!

Av Ellen - 29 april 2013 19:49

Av Ellen - 28 april 2013 21:59

Bild från WeHeartIt

Av Ellen - 28 april 2013 18:46

Så skönt att avsluta helgen med god italiensk resturangmat och sedan hem till Michael jacksons film "this is it" framför soffan med saltapinnar :) ska bli härligt att få gå och lägga sig snart, jag är så GRYMT trött.

Vad gör ni ikväll?

Av Ellen - 28 april 2013 06:22

God morgon alla små filurer där ute :)
Just nu försöker jag att sova... Man kan säga att det inte går så värst bra... Hehe... :P
Mina småsyskon sover i mitt rum idag och...ja... Nu får jag sova i min fåtölj pågrund av snarkningar och en OTROLIG HETTA D; så jag vaknade 4.57 och har vart vaken sedan dess... OCH DET GÅR INTE ATT SOVA! Så jag kände att jag behöve något att pyssla med medans jag väntar på att någon ska vakna... Så jag tänkte, Jag tar och bloggar ;D fast jag har Faktist inget att blogga om så detta fick bli ett lite "tvingat" och tråkigt inlägg... Hehe ;)

Och idag kommer jag och småsyskonen vara själva hemma så vi hade tänkt att spendera mycket tid tillsammans och förhoppningsvis kunna vara ute om det är fint väder :D vi får hålla tummarna eftersom det regnade en stund igår... Men det ser ut att bli en bra dag idag ^^

Ses!

Av Ellen - 27 april 2013 17:40

Asså det kan inte bara vara jag som ÄLSKAR b&j glassarna<3 ^^
Idag köpte pappa Clever Cookies och New York super Fudge Chunk, som vi delade på pappa, lillebrorsan, lillesyrran och jag :) så grymt gott! Och det var rätt smart att vi delade för jag skulle ALDRIG orka en hel xD men gott var det :D

Vilka är era favorit smaker av b&j'S glassar?

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards