piira

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2013

svar på frågestunden

Av Ellen - 5 oktober 2013 17:45

 

♥Vad fick dig att börja blogga?♥


Jag tror att det var när jag var yngre och spelade msp (moviestarplanet.se) och då hade nästan alla en blogg om sin moviestar-gubbe så då ville jag också göra en  :)  sen började jag att blogga om mig själv istället för jag tyckte det var lite roligare♥


♥Är det här din första blogg?♥


Haha! Nej snarare tvärtom! det här är väll min femte blogg kanske ;) jag vet inte riktigt. 


♥Vart går din drömresa?♥


Oj! runt hela jorden nästan :D först till Japan där man kan kolla på en massa coola saker och shoppa en massa. sen till Kina och kolla på t.ex Kinesiska muren och krama små söta pandor ^.^ sedan vidare till Australien och kolla på coola och super söta djur och gå på en massa guide turer, sen till Afrika och göra samma sak, sen till Usa och uppleva saker och shoppa och sen till london, det är så mysigt där! Jag har bara vart i london en gång tidigare men vill jätte gärna åka dit igen :D 

 

♥Är du kär i någon? Vem då?♥


Nej, jag tror inte det :) 


♥Vad skulle du välja? Att hoppa ner från ett 2 km högt berg eller att bli uppäten av en varg?♥


Eeh...?? Va? xD haha! jag vet inte! jag tror jag skulle välja berget för det känns som att bli upp äten av en varg gör rätt ont... för om jag hoppar från ett sånt högt berg så borde jag nog dö direkt.... eller?? 


♥Keps eller mössa?♥


Det beror helt och hållet på vilken årstid och vad jag har på mig ;) ibland är det snyggt med mössa, och ibland är det snyggt med keps. Och ibland tvärt om :) 

 

♥Vad är din favorit mat?♥

 

Jag vet inte riktigt. När jag var yngre så var det alltid lasange, men nu vet jag inte ;)  Jag gillar nästan all mat.


♥Om du var ett djur, vilket skulle du vara då?♥

 

Jag skulle någ vara en blandning av en massa djur! Tänk dig en blandning av en panda, en mini gris, en kameljont, en kengeru, en zebra, en elepant, en säl, en apa och en fågel :D haha! Fatta vad coolt! 

 

♥Om du vaknade upp i någon annan kropp för en dag, vems skulle det vara då?♥

 

Jag skulle vilja se hur det är att vara en kändis som t.ex justin bieber och se hur hans dagar ser ut med alla skrikande fans, alla spelningar och vem han verkligen är privat :D 

 

♥Bästa låten du vet?♥


ååh! det finns så mycket bra låtar♥ Det svåra med denna frågan är att varje gång man får den frågan ställd till sig så är det som att alla bra låtar bara raderas ut ur hjärnan just i den secunden man ska svara ;)  Alltså jag brukar oftast lyssna sönder låtar jag tycker är bra, haha. Men jag kan berätta några av mina favorit artister som jag alltid kan lyssna på utan att bli uttråkad :) T.ex YellowCard, Daniel Adams Ray, Fun., och Michael jackson :) 


Bästa appen?♥ 


Det måste nog vara Youtube!!!♥ Det spelar licksom ingen roll vad man vill se eller lyssna på för det finns verkligen ALLT♥ allt från Vlogers, artister, trailers, Gamers, roliga videos och smink/teater smink videos. Det är väll kanske det som jag tycker är så bra med youtube :) 


Några andra bra appar är T.ex Weheartit (En app där man kan dela och gilla bilder) Instagram (det vet nog dom flesta vad det är men jag kan berätta iallafall, där man lägger upp bilder och videos och kollar andras bilder och videos) och youdoodle (en jätte bra app där man kan rita saker på) 


♥Har du någon fobi?♥


Nej, inget som jag är helt galet rädd för förutom typ skräck filmer, spökhus och bananer.... (o.o) Fast jag vet inte om bananer hör dit riktigt, för jag är ju inte rädd för dom utan dom är bara RIKTIGT äckliga (jag kan inte äns känna lukten av dom utan att må illa) 


♥länka ett Youtube-klipp du tycker är roligt :)♥

(hoppas denna fukade nu... det brukar inte fuka att ladda upp youtube videos för mig) 


♥Om du fick chansen att sätta stopp för något av dessa tre, vilket skulle du prioterat först? 1) Allt krig i världen, 2) Klimatförändringarna, eller 3) Hungersnöden i fattiga länder.?♥

 

Svårt! jag vet inte riktigt. jag tror att jag skulle vilja stoppa klimatförändringarna... jag vet inte riktigt.


Vem av dina kompisar känner dig bäst?♥ 

jag vet inte riktigt! men jag tror det är klara och nellie :) 

 

♥ Hur tycker du man ska vara för att vara en bra vän?♥


Om man ska vara vän med mig så ska man väll hälst vara snäll, rolig och pålitlig :) jag har ju många vänner men det är inte många av dom som värkligen står mig nära och som jag värkligen kan prata om allt med ;) 

 

Så, det var alla frågor :) haha! jag hade värkligen inte förväntat mig så mycket frågor! haha♥ tack ska mi ha, kram  






 

 

 
 
Ingen bild

Anonym

7 oktober 2013 08:46

Vad heter/hette du på msp?

Ellen

7 oktober 2013 09:13

Jag hette _lovepirates_

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards