piira

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Ritat och snackar strunt, haha

Av Ellen - 12 november 2013 20:36

Hej vänner!
Idag har vet en rätt bra dag faktist. Lektionerna var roliga och jag har hunnit rätt mycket idag (och tramsat runt lite, hehe)

Sista lektionen gick väll... Sådär... Vi hade projekt tid och man fick jobba med det man inte har gjort klart och då valde jag att fortsätta med engelskan där vi skriver brev till någon i klassen fast som en annan person. Jag och Nicol ska vara svampbob och Patrik! Haha!
Iallafall! Jag hade tänkt att arbeta med det men jag var så sjukt okoncentrerad och helt allmänt galen så jag fick ingenting gjort D: men kul var det iallafall! På rasten den lektionen så "designade" jag och Nicol var sina jätte coola byxor som inte var byxor ;) haha! xD
Vi satte våra fötter i våra Jack-ärmar och drog upp dragkedjan som ett par byxor. Haha!

Nu sitter jag iallafall och lyssnar på jessie j - Who you are och ritar lite :)
Jag kände ett litet rit-sug när jag kom hem så det fick bli det jag har gjort sedan dess.
Nu hade jag tänkt att hitta på något annat skoj, kanske spela gitarr kanske.

LÄS HÄR NEDAN FÖR!!
________________________________________________________________________________
*jag hade tänkt att ha ett litet "video-blogg maraton" med start redan imorgon om jag hinner så jag vill att ni ska BOMBA kommentars fältet med massa roliga och skojiga video idéer!! Kanske vill ni känna mig bättre med en "det här visste du inte om mig" video? Kanske vill ni att jag bara ska vara lite spontan och göra något galet? Eller kanske ni vill att jag visar hur jag äter ett äpple? :D haha inte vet jag! Något skoj kan ni nog hitta på ;) kram*
________________________________________________________________________________

 
 
Grodan ^^

Grodan ^^

14 november 2013 08:10

Chubby bunny!! Eller 50 saker ni kanske i te visste om mig!

http://Ettlivsomgroda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards