piira

Direktlänk till inlägg 5 december 2013

Massa pugg= kort blogg paus

Av Ellen - 5 december 2013 22:06

Hej!
Som ni kanske märkt har jag vart väldigt borta från bloggen och det är inte riktigt slut på det än.
Det är så att det är ganska mycket i skolan nu de sista veckorna i skolan då allt ska vara klart och alla prov och läxförhör/redovisningar är på samma gång så bloggen hamnar lite i andra hand just nu, men jag hoppas att ni förstår mig :) termins-betygen sätts på torsdag nästa vecka och jag vill såklart visa allt jag kan innan de sätts. Så jag ska försöka fokusera så mycket som möjligt på läxorna och skolan bara i några få dagar till. Men det kan hända att det kommer upp ett eller annat inlägg när jag har tid. Men jag ska försöka iallafall att komma på banan igen på måndag då jag hoppas att det mesta är klart. Vi har nämligen haft prov/läxförhör varje dag den här veckan och imorgon har vi matte prov och på måndag redovisning i fysik (som är på bilden) och på tisdag i historia. Så det blir en hel del att hålla reda på och därför får bloggen ligga lite stilla en stund tills allt är på sin rätta igen.

Vad gör ni då? Har ni kanske lika fullt upp som jag?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 september 2015 19:04

Hej hej! Just nu sitter jag på ett tåg med mamma påväg till Borås för att hälsa på Sofie då hon flyttade i början av höstterminen för att plugga. Ska bli super kul att få träffa henne igen, saknar henne massor ...

Av Ellen - 9 augusti 2015 14:49

Sommar, Sol och Stranden                     

Av Ellen - 5 juli 2015 22:17


  Hej Hej!  Puh, den här värmen alltså...      Jag gillar sommar jätte mycket, MEN... när så fort värmen kommer är det som att min kropp freakar ur och inte riktigt vet var den ska ta vägen och i princip sprutar svätt i panik för hopp om att...

Av Ellen - 1 maj 2015 11:32

        Prenumerera på kanalen HÄÄR 

Av Ellen - 26 april 2015 21:11

      PIZZA CHALLENGEE!! :D  ... eller snarare :/  Jag och Nicol träffades idag för en eftermiddag med pizza baknade och video filmande till kanalen. Videon kommer upp någon gång under veckan så håll utkik. Jag har aldrig gjort den här challeng...

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards